Toon posts:

Chrysler Grand Voyager iPod aansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo techneuten,

Is er iemand onder jullie die een oplossing weet voor een ipod aansluiting op een Chrysler Grand Voyager met RB3 radio cd navigatiesysteem met een mogelijkheid tot een cd wisselaar aansluiting

Alvast mijn hartelijke dank

Frank Faes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als er geen aux ingang op de radio zit en Chrysler bied niet iets aan dan wordt het lastig. Zover ik weet is dan enige oplossing om een FM zender te gebruiken (vooralsnog illegaal in Nederland) of om een FM modulator op de antenneaansluiting aan te sluiten. Daarmee wordt de iPod een extra radiostation.

Misschien als je weet te achterhalen wie de werkelijk fabrikant van de fabrieksradio is (Becker?) kun je kijken wat die als oplossing aanbieden, of misschien past de ice>link van Dension erop.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 08:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

[iPod] Aanschaf Icelink: Verschil in interfaces? ?

Whoops.. ik zie net dat je hierin zelf al gereageerd hebt :)

En hierbij nog een linkje -> http://www.cardomain.com/item/PACAUXPOD

[ Voor 50% gewijzigd door Falcon op 24-08-2007 11:18 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
Die FM zendertjes zijn wel een leuke oplossing inderdaad.
En die echt kleine transmitters die je onderin je iPod klikt hebben een bereik van 1 meter ofzo, dus daar zul je niemand mee tot last zijn. Werkt wel handig, degene die ik in handen heb gehad leverde wel een stukje kwaliteitsverlies op.

Maar Frank Feas, al geprobeerd contact op te nemen met Chrysler om te kijken wat zij er van zeggen. Misschien hebben ze inmiddels wel een adapter bedacht je op de aansluiting van de CD-wisselaar kan worden aangesloten...

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 14:03
Een maat van me heeft ook zo'n FM-apparaatje voor zijn IPod, nou dat werkt dus echt voo geen meter!! Ik zou gewoon zo'n FM-apparaatje voor de antennekabel aanschaffen als je radio de mogelijkheid echt niet heeft. Dat werkt namelijk wèl perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 10:40

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Vriend van me heeft deze FM'er:
http://nl.kensington.com/html/13407.html

Werkt prima!
Ook buiten de auto te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 08:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Die kensington FM transmitter zijn inderdaad heel krachtig en werkt heel goed. Ze zijn zo krachtig dat ze gewoon zorgen dat je andere FM signalen die rond de zelfde freq. zitten weg drukken.

En via RDS wordt de nummer informatie doorgeven naar je autoradio.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ook eens naar deze. Kost 15 euro en werkt bij mij perfect. Mocht het niet werken dan heb je enkel 5 hedendaagse pilsjes verspeeld.
Pagina: 1