Toon posts:

onboard graphic omzeilen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een pc staan waarvan waarschijnlijk de onboard graphic gedeelte kapot is. strepen op monitor etc etc. Nu zit ik eraan te denken om een goedkope agp kaart te kopen die in me mobo te stoppen en zo het onboard grafische gedeelte te omzeilen en zo dus geen strepen meer te hebben. Is dit mogelijk?

Mobo asrock 775i65g

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-07 12:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ja duh, waarom niet :? Gewoon je onboard in je BIOS uitzetten (dus switchen naar AGP danwel PCI-E) en dan moet het gewoon werken. Zou niet weten waarom niet

Maar dat had je ook zelf kunnenw eten als je iets verder had gezocht dan je neus lang is :)

(of je moet een supra speciaal mobotje hebben waarbij onboard niet uit te krijgen is :P )

Xbox Live ID:Notna8310

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:40
Ja, kwestie van de onboard uit zetten in de bios (had je zelf ook wel uit kunnen vinden).

edit: spuit 11 :)

[ Voor 11% gewijzigd door Invisible_man op 22-08-2007 21:45 ]

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-07 20:46

Mojo

The Power Within

Moet geen enkel probleem zijn. Vergeet inderdaad niet je bios even te switchen naar je AGP videokaart in plaats van onboard en je kan er gewoon van booten, anders herkent hij hem pas in Windows en heb je geen beeld tijdens het opstarten.. :+

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Als het moederbord het ondersteunt is het mogelijk. Kijk daarvoor in het manual wat de AGP poort voor standaarden ondersteunt. Als dat gewoon een AGP 4x/8x poort is kun je zo'n beetje alle goedkope AGP kaartjes die op de markt zijn daar in hangen.
Dit had je echt prima zelf uit kunnen zoeken, vandaar dicht ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.