Windows media center emuleren ?

Pagina: 1
Acties:

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb het volgende probleem. Er is voor windows media center een plugin waardoor je uitzendinggemist .nl kan kijken. Hoppa live nix geen internetbrowser maar gewoon kijken.

Nu heb ik Windows XP Home en geen MCE. Kan je niet een bepaald gedeelte van Media Centre emuleren zodat je toch die uitzendinggemist plugin kan kijken ?

En NEE ik ga niet naar uitzendinggemist.nl want dan is de lol eraf van het leren van nieuwe dingen.

Verwijderd

MCE is voor zover mij bekend niet los te installeren.

Wellicht dus een update naar XP MCE of Vista Premium?

Of zo'n 3rd party pakket het kan weet ik overigens niet, er zijn wel "Media Centers" van andere fabrikanten, maar geen idee of daar ook die uitzendinggemist optie bij zit.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 19:30 ]

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 14:13
Leren van nieuwe dingen ?
Nou leer maar even dat je veel te veel fantasie hebt met wat allemaal wel niet mogelijk is met je pctje... :/

Wat je wel kan doen is geheel windows MCE emuleren met VMware of iets dergelijks maar dat gaat wat kosten of illegaal zijn... en dan nog maar es zien dat het (goed) werkt

[ Voor 39% gewijzigd door Moning2 op 22-08-2007 20:11 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Of je probeert het gratis Media Portal en gebruikt de uitzendinggemist-plugin daarvan? :)
(Er zijn zelfs Media Portal bootscreens te downloaden, mocht je een dedicated htpctje willen)

[ Voor 25% gewijzigd door anandus op 22-08-2007 19:33 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• W00fer
  • Niet online
Dat laatste snap ik ff niet, bootscreens ? Maar alvast hartelijk bedankt voor die link !

[ Voor 35% gewijzigd door W00fer op 22-08-2007 20:17 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
W00fer schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:16:
Dat laatste snap ik ff niet, bootscreens ? Maar alvast hartelijk bedankt voor die link !
offtopic:
Bootscreens voor je XP.
Dus dat je een pc in je huiskamer op je tv aansluit en als-ie opstart, dat je dan geen Windows XP bootscreen ziet, maar een aangepaste bootscreen van Media Portal, zodat het lijkt (als je Media Portal gelijk fullscreen laat opstarten met Windows) alsof het een pure Media Portal is, zonder Windows bij wijze van spreken :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• W00fer
  • Niet online
Werkt de mediaportal plugin hetzelfde als die van de officieele MCE ? Of heb je bij de officieele meer functies ?

[ Voor 25% gewijzigd door W00fer op 22-08-2007 20:43 ]

• W00fer
  • Niet online
Mediaportal werkt heel erg brak. Die plugins installer (MPI) geeft al meteen een dikke exception error.
Dan maar handmatig de DLL's op hun plaats geknalt.

Dan werkt het wel, maar ik krijg geen beeld te zien of nix. Dus ik zoek nog een andere parser oid.
Pagina: 1