Toon posts:

Raar geluidje van DVD Brander Macbook Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik heb sinds kort een macbook pro. Vanaf het begin maakt me Brander een raar geluidje als ik er een media in doe.

Waar kun je eigenlijk op internet iets posten qua geluid? Dat jullie het kunnen horen. Het is een .AIFF bestandje.

Je hoort 2 van die klikjes als je hem erin duwt. Net ofdat ie hem vastpakt ofzo. En als je hem eruit haalt dan hoor je het 1 keer

Marco

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 19:28 ]

Verwijderd

breng hem gewoon naar een apple service centre, en als die zeggen dat het hoort ben je klaar.
als het niet zo hoort -> nieuwe superdrive.
klaar :) . veel plezier nog met je MBP :)

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er hier ook nog mensen die me op een normale manier even kunnen helpen :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:26:
Zijn er hier ook nog mensen die me op een normale manier even kunnen helpen :)
Je wordt toch op een normale manier geholpen? Goede tip van bmwmaster1989. De CD moet toch geladen worden, en de CD moet spinnen...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Als hier iemand is die heel even de moeite neemt dan bespaart het mij ook weer de moeite om naar den bosch te rijden ( 20 minuten rijden van hier ) :)

Maar als hier niemand is die even met me meedenkt dan laat het maar. Gooi er maar een slotje op dan :)

• GuntherS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-02 20:54
Als we het niet kunnen horen is het nogal moeilijk :)
Over het algemeen maakt het "intrekken" van een cd bij een Macbook(Pro) wel een redelijk hard geluid ja maar het is moeilijk te zeggen of het normaal is of niet.

Als je echt zeker wil zijn, even bij de winkel langsgaan met je MacBook Pro en dan het even laten horen. Dat hoeft nog geen minuutje te duren en je weet meteen of er wat scheelt of niet. ;)

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:22

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

het geluid wat een slot-in drive maakt klinkt zeg maar als krr-KLIK-KRAK! en dan spint de disk op.

dat hoort zo. Als je het niet vertrouwt zou ik zaterdag met de vrouw gaan winkelen in Den Bosch; kan je meteen langs A-Mac (die zit toch in DB?). :)

ping 127.212.23.124

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-01 00:26
Ik heb even het geluid opgenomen dat mijn Macbook maakt (geen Macbook Pro dus, maar als ik me het goed herriner is het geluid het zelfde). Als het dus ongeveer zo klinkt dan is het in orde.

Je kan het hier downloaden

edit: Zoals onderstaande reactie aangeeft staat het dus blijkbaar ook gewoon op de Apple site :)

[ Voor 25% gewijzigd door Erikdevries op 22-08-2007 19:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig. Dat geluidje maakt de mijne ook. Ik was al bezig om het bestand op me domein te zetten. Maar dat hoeft nu niet meer. SUPER BEDANKT :*)

Scheelt me weer 20 minuten rijden en veel moeite minder

Verwijderd

Ik snap sowieso niet dat je je er oorspronkelijk druk om maakte. Als het apparaat goed werkt, en tijdens het lezen en schrijven geen rare geluiden maakt en je cd/dvd's niet beschadigt, dan is het toch gewoon goed. Slimline slot-in drives zijn over het algemeen wat lawaaierig bij het oppakken van een cd...
Pagina: 1