Nieuwe monitor bij ALDI

Pagina: 1
Acties:

• liempie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 17:03
Wat ze nu weer bij de ALDI gaan verkopen.

15,1 inch TFT plat beeldscherm

• Aktiv XGA LCD analoge kleurenmonitor
• stralingsarm conform TCO-99
• monitor en adapter VDE/GS-gekeurd
• incl. adapter, aansluitkabel en 15-polige Sub-D PC-aansluitkabel
• beeldresolutie 1024 x 768
• Flat pro technologie
• zichtbare beeldbuis: 38,4 cm.
• On-screen-display
• gewicht: ca. 5,5 kilo

per stuk
1798.-

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_07/BILD01.JPG

Verwijderd

Leuk, maar die dingen blijven duur :(

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Dat ding lijkt me echt wel kewl :)
Als ik veel knaken had dan had ik hem echt wel gekocht maarja shit happens.

Je moet ook eens bij de blokker kijken daar hebben ze ook zo een voor 1800 piek en die zag er ook wel relaxed uit :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

zware buget dingen niet om aan te zien als je toch een tft koopt neem dan een fatsoenlijke ((geloof me ik heb dit ding (lifetec) in werking gezien).

• OverSoft
  • Laatst online: 27-08 18:59
hmh, 15" lcd voor fl 1800,- zal wel niks zijn

• Jagermyster
  • Laatst online: 27-08 13:12
Leuke prijs, maaaarrrrrrr:

Let op de IIYAMA TFT's!

TXA3813MT: verkoopprijs ongeveer 2100,-
TXA3823MT: verkoopprijs ongeveer 2200,-

Lijkt met toch wel wat beter als die LifeTec meuk,
Ik zit nu te loeren naar een 3823MT en bevalt echt prima! Ook Quake en Unreal zijn prima te spelen.

Verwijderd

Iiyama 3813MT 1999,00 in the btw. Enook nog 3 jaar onsite. Veel betere keuze dus

• Jagermyster
Jeetje.... NOG goedkoper dus.... :9~

Misschien een nadeel van TFT's die goedkoper worden:
Alle IIyama's van die prijsklasse die ik tot noch toe heb gezien hebben allemaal minimaal 1 dead pixel... Nu lijkt 1 niet veel, maar heb ook TFT's gezien (philips) waar niet een in zat.
Heb IIyama al ff gebeld, en men zegt dat 1 heel normaal is, en dat IIyama de grens legt op maximaal 3 dooie pixels... :'(

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Daarom zijn ze dus zo goedkoop.

• slacksoff
  • Laatst online: 07:29
is dat bij alle tft's zo? ik heb een TFT laptopje met een 12inch scherm. krijg ik daar later ook dooie pixels op?

• Jagermyster
Euhmz... zover ik weet zit een dooie pixel er al af fabriek in, en normaal komen deze niet spontaan.

Ik denk dus niet dat je ooit een dooie pixel in je laptop krijgt... tenzij je met een speld je laptop gaat bewerken ofzo... :P

Verwijderd

Het zal wel kut kijken enz..

• Klein Duimpje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-05-2024
Dooie pixels komen bij alle tft schermpjes voor en deze vallen tot en met een x aantal binnen de specificaties.
Als alle grote fabrikanten de schermpjes met enkele dooie pixels er uit zouden halen dan waren ze nu nog onbetaalbaar.
Het is dus normaal dat een x aantal van de nieuwe monitors bij aankoop al 1 of meerdere dooie pixels heeft.
Het beste is dus voor aankoop het scherm testen als je de mogelijkheid hebt.
In het algemeen hanteren de meeste fabrikanten dezelfde pixel policy ( het max. aantal defecte pixels wat een scherm mag hebben voordat het onder garantie valt, of het max aantal per cm2)
Als een scherm bij aankoop geen defecte pixels heeft dan kunnen er nog altijd tijdens het gebruik onstaan !, maar dit valt over het algemeen wel mee.

A journey of a thousand miles begins with a single step

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:42
Meestal zitten die dooie pixels dan ook aan de rand. Als er drie dooie naast elkaar midden op het scherm zitten, lijkt me dat ding toch echt afgekeurd... heb zelf een 14" CRT gehad met 1 dooie pixel precies op het midden van het scherm... Irritant, maar toch handig als je het midden van het scherm moet aanwijzen met je muis :)

• K-2SO
  • Laatst online: 26-08 15:47
Wat moet je nu in godsnaam thuis met een TFT scherm ?
Leuk, maar te duur en verder weinig toegevoegde waarde ... :(
Ik heb de mijne inmiddels al weer verkocht.
(Samsung Synchmaster 570S TFT)

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-08 07:22
Nu wil ik niet het zaakje gaan verpesten....

maar ik heb een Ilyama 14,1inch tft. en ik heb een leftec 15,1"zien werken, geeen verschil in kwalitiet, maar lifetec heeft 1 inch meer en is goedkoper.... :)

Dus als je een TFT wilt, moet je echt die lifetec kpuh ;)

if broken it is, fix it you should

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-08 17:29
Zo'n Lifetec is natuurlijk ook gewoon een scherm van een A-merk, maar dan met wat meer kapotte pixels denk ik

• Arzie
  • Laatst online: 25-08 23:21
Ik vind die Lifetec wel heel erg op IIyama lijken, kijk eens naar de drie instelknoppen en de powerknop.. Beetje verdacht, of niet? Misschien wel gewoon goedkope geremarkte IIyama's!

Wie heeft een IIyama en kan dit bevestigen?

• Jagermyster
Euhmz... ik heb dus een IIyama TFT, en kan nu niet bepaald zeggen dat ie exact op een LifeTec lijkt. Zo heeft (mijn) IIyama dus GEEN powerknop voor op het scherm, maar zit er een klein knoppie (lastig btw) achter de rand. Voor de aanschaf van een TFT kan ik een ieder adviseren: speel er ff een spel op zoals Unreal Tournament, Quake of iets anders dat snelle beelden heeft. De (vaak goedkopere) TFT's zijn soms errug traag met beeld opbouw, en 't lijkt me knap lullig als je met je pas gekochte monitor van pak em beet 2000 piek tegen de buurman moet zeggen dat je er helaas geen spel op kunt spelen..... ;)

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ik ga liever op vakantie voor 1800 piek!

Verwijderd

voor het geld dat dat onding meer kost dan een gewone iiama koop ik liever meer ram :P
Pagina: 1