Bij de vicomputers staan 2 beeldschermen van samsung die me aanspreken de 961bf en de 206bw. Het ene scherm is 4:3 en de andere breedbeeld. Voor de 206bw zijn wel reviews te vinden en die zijn ook bijna allemaal positief. Maar voor de 961bf zijn er geen reviews, kon er iig niet veel vinden.
Het verschil tussen beide monitoren is:
19 inch tegen 20 inch
1000:1 tegen 800:1 contrast
229 tegen 279 euro.
De 961 kan ook nog versteld worden in hoogste en de 206bw niet.
Volgens mij zijn dat ongeveer de verschillen. Zelf zit ik ook nog te twijfelen over breedbeeld, omdat niet alle games breedbeeld ondersteunen. Er was zelfs al een topic voor de nieuwe game bioshock dat er verticaal gecropt wordt.
Ik ga het beeldscherm vooral gebruiken voor games, internetten, office en dergelijke. Ik ga er geen films op kijken.
Ik hoop dat jullie wat ervaringen of tips hebben wat mijn keuze makkelijker zou kunnen maken.
Het verschil tussen beide monitoren is:
19 inch tegen 20 inch
1000:1 tegen 800:1 contrast
229 tegen 279 euro.
De 961 kan ook nog versteld worden in hoogste en de 206bw niet.
Volgens mij zijn dat ongeveer de verschillen. Zelf zit ik ook nog te twijfelen over breedbeeld, omdat niet alle games breedbeeld ondersteunen. Er was zelfs al een topic voor de nieuwe game bioshock dat er verticaal gecropt wordt.
Ik ga het beeldscherm vooral gebruiken voor games, internetten, office en dergelijke. Ik ga er geen films op kijken.
Ik hoop dat jullie wat ervaringen of tips hebben wat mijn keuze makkelijker zou kunnen maken.