Scythe S-Flex SFF21F als cpu fan op P5K

Pagina: 1
Acties:

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Ik heb een Asus P5K moederbord met de Scythe S-Flex SFF21F als cpu fan op een Thermalright Ultra-120 Extreme.
Het probleem dat ik heb nu is dat de connector van de fan een 3 pin is terwijl de connector van het moederbord een 4 pin. 8)7 Ernaast zit een case fan connector met 3 pins en daar heb ik nu deze fan ingestopt. >:) Het moederbord geeft nu een fout dat de cpu fan gefailed heeft (nartuurlijk). ;)
Wat ik nu wil weten:
A. Is er voor de Scythe S-Flex SFF21F een verloopstuk te krijgen.
B. Moet ik er maar mee leven. O-)
C. Of moet ik maar een andere cpu fan kopen.

Wie kan mij hier mee helpen?? :?

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Gewoon erop prikken. Die 4-pins aansluiting is backwards compatible ;)

Yes, but no.

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
ok proberen
:9~

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Verwijderd

Je kon beter een Scythe Kama PWM fan pakken.. die zijn daar juist voor gemaakt.. heb ik de standaard fan van mijn Scythe Infinity ook mee vervangen dus dan heb je ook mooi fan control via PWM... een 3 pin fan op een 4 pin cpu fan aansluiting zal namelijk altijd op z'n hardst draaien op een P5K omdat deze geen bios optie meer heeft om de cpu-fan speed te regelen via DC of PWM..

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 23:59 ]