Problemen met aankoop van bestelauto

Pagina: 1
Acties:
  • 1.544 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:40

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik zal proberen het verhaal niet te langdradig te maken.

Maar goed ik ben vorige week samen met mijn moeder voor ons bedrijf wezen kijken voor een Opel Combo 1.7 DTI. Na een testrit gemaakt te hebben en het over de prijs te hebben gehad waren we er uit gekomen en zouden wij de auto kopen. Deze moest alleen nog op kenteken gezet worden omdat hij geimporteerd was. Maar ja de auto zag er verder goed uit en hebben wij dus besloten het toch maar te doen.

We hebben toen 500 euro handgeld betaald en dit staat ook op de bon. Verder hadden wij een nette bon gekregen met daarop dat wij een 1.7 dti hadden gekocht met zijn handtekening en die van ons. Nu is de auto op kenteken gezet en kregen wij gister de gegevens van het kenteken via de fax. Ik heb toen gekeken op de rdw site en gekeken of alles klopt.
Maar nu klopte de cilinderinhoud van de motor niet en betrof het een 1.3 Diesel ipv een 1.7 DTI. Dus wij gebeld en gevraagt hoe dat zat, die beste man begon toen over dat hij er niets aan kon doen en dat hij de auto zo had gekregen. In ieder geval waren wij het er niet mee eens en hij zei dat het gewoon zo was.
Dus had mijn moeder nog een keer gebeld in overleg en gezegt dat wij het er niet eens mee waren hoe dat ging en dat wij gewoon een 1.7 DTI willen zien en anders ging het over.

Nu hadden wij het complete bedrag ook al overgemaakt naar die man en vroegen wij of hij het terug kon overmaken INCL die 500 euro handgeld.
Nu zei die man dat dat niet kon en dat hij daar niet aan begon en dat het niet zijn fout was en dat wij er mee hadden gereden en dat wij het zelf hadden kunnen controleren. Nu stond er zelfs in de advertentie dat het gewoon een 1.7 DTI betrof en ook op de bon, dus dan twijfel je daar toch niet aan?

Maar goed na wat heen en weer gebel was het zelf zover dat hij begon te zeggen van "welke 500 euro" en dat hij dat auto niet meer kwam brengen (in de afspraak staat dat hij gebracht wordt) Nu begon hij ook wat dreigent over te komen en zei dat wij hem maar moesten komen halen en dat wij het geld ook niet weer kregen.

Dus heb ik gezegt we bellen de BOVAG, het bedrijf zit ten slotte aangesloten bij een bovag instantie. Dus wij het verhaal uitgelegt en wij moesten de papieren die we hadden incl verhaal daarheen sturen, de bovag dus en hun zouden kijken wat ze konden doen. Nu hadden wij weer naar de man gebeld en voor de laatste keer gevraagt om het geld terug over te maken, dan maar 500 euro weg.
Maar nu wou hij dat helemaal niet meer doen en wij moesten de auto maar op komen halen. Wij gezegt dat wij de bovag hadden ingelicht. Maar nu zei hij er ook bij dat wij de auto zonder bovag hadden gekocht, terwijl hij bij de verkoop zei dat deze auto met bovag garantie was. Maar nu zijn wij niet van plan omdat de auto niet conform afspraken is en wij geen 1.3 willen.

Maar goed mijn vraag is wat kunnen wij nu het beste doen en wat zijn onze rechten bij zo'n bedrijf en staan wij sterk?

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 20:15

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Hij moet leveren wat op de bon staat, anders koop ongeldig. Rechtsbijstand inschakelen!

This footer is intentionally left blank

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
ajhaverkamp schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:40:
Hij moet leveren wat op de bon staat, anders koop ongeldig. Rechtsbijstand inschakelen!
Oh hij gaat trouwens nu ook ineens een brief schrijven dat we hem voor 31 augustus moeten komen halen anders dan houdt hij het geld en zijn wij de auto kwijt... Dat kan toch niet? of ben ik gek? :X

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Wat helpt met zo'n zaken is gewoon iemand nemen die de verkoper nog nooit heeft gezien en gewoon langsgaan. Dus, jij, je moeder en (vader, vriend, collega...) en dan face2face om je geld vragen en je echt niet laten doen.
En goed luid spreken (zonder te roepen!), je voora niet laten onderbreken en hem blijven onderbreken bij zijn uitleg!

Lukt dat niet... advocaat!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
jvvv schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:43:
Wat helpt met zo'n zaken is gewoon iemand nemen die de verkoper nog nooit heeft gezien en gewoon langsgaan. Dus, jij, je moeder en (vader, vriend, collega...) en dan face2face om je geld vragen en je echt niet laten doen.
En goed luid spreken (zonder te roepen!), je voora niet laten onderbreken en hem blijven onderbreken bij zijn uitleg!

Lukt dat niet... advocaat!
Juist zoiets waren we al van plan, want het gaat hier om een bedrag die boven de 6000 euro ligt! Dus zou dat graag weer willen zien.
Maar goed hoe zit het precies met de bovag? kan ik daar iets mee?

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-11 22:58
Advocaat? Gewoon naar de politie wegens oplichting zou je bijna zeggen, je kan gewoon eens met de lokale politie bellen.
Ook wat goedkoper als een advocaat meteen...

[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 22-08-2007 16:51 ]

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
Vandread schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:50:
Advocaat? Gewoon naar de politie wegens oplichting zou je bijna zeggen, je kan gewoon eens met de lokale politie bellen.
Ook wat goedkoper als een advocaat meteen...
Maar zal de politie daar iets mee doen of niet?
Kan het altijd proberen, daar niet van.

[ Voor 14% gewijzigd door mydogisgone op 22-08-2007 16:54 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-11 21:11
mydogisgone schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:52:
[...]

Maar zal de politie daar iets mee doen of niet?
Dat kan alleen de Politie je vertellen he..

En wat de Bovag kan doen weet de Bovag wel als je het verhaal uitlegt.
Ze kunnen je vast wel vertellen wat hun rol in deze zaak kan zijn..

Je kunt om te beginnen in ieder geval een aangetekende brief sturen met daarin uitleg van zaken en het terugeisen van je vooruit betaalde geld.
Of vragen om een correcte auto volgens specs.
Kopie bewaren voor je administratie + ontvangstbewijs of niet aanname bewijs.

offtopic:
Btw, deed het ABS-lampje het wel :+

• Vandread
Niet geschoten is altijd mis, je kan beter hebben dat je zaak al bekend is.
Als trouwens een bon/contract is opgemaakt met een 1.7cdti en de auto is een 1.3 dan is de handel toch zo klaar als een klontje?

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
SandeR schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:55:
[...]

Dat kan alleen de Politie je vertellen he..

En wat de Bovag kan doen weet de Bovag wel als je het verhaal uitlegt.
Ze kunnen je vast wel vertellen wat hun rol in deze zaak kan zijn..

Je kunt om te beginnen in ieder geval een aangetekende brief sturen met daarin uitleg van zaken en het terugeisen van je vooruit betaalde geld.
Of vragen om een correcte auto volgens specs.
Kopie bewaren voor je administratie + ontvangstbewijs of niet aanname bewijs.

offtopic:
Btw, deed de ABS het wel :+
Juist, dat lijkt me wel een goede oplossing. Maar goed de auto hoef ik niet meer van dat bedrijf, dus dat zal dan teruggave van het geld worden.

offtopic:
Abs deed het... en ja ik ben denk ik magneet voor dit soort taferelen.. nog nooit geen gezeik gehad met het kopen van een auto...
Vandread schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:56:
Niet geschoten is altijd mis, je kan beter hebben dat je zaak al bekend is.
Als trouwens een bon/contract is opgemaakt met een 1.7cdti en de auto is een 1.3 dan is de handel toch zo klaar als een klontje?
Ja lijkt mij ook, maar goed neem aan dat via bovag dat ze ons wel kunnen bijstaan lijkt me. Dus ik ga zo maar even een brief samenstellen en deze naar bovag sturen en hopelijk dat ze me morgen meer kunnen vertellen of de gang van zaken.

[ Voor 23% gewijzigd door mydogisgone op 22-08-2007 16:59 ]

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De verkoper levert niet wat hij had beloofd. Voordat je de koop ongedaan kan maken moet je hem eerst de mogelijkheid geven om de goede auto te leveren. Doet hij dit niet binnen een gestelde termijn kan je het contract ontbinden en het geld terugvorderen.

Schrijf dus zelf een nette brief (of laat een advocaat dit doen) waar dat allemaal instaat en doet hij allebei de punten niet, dan kan je via de rechter het contract laten ontbinden en het geld terugvorderen.

Ik vind het verder maar een vaag verhaal, maargoed :)

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
Kurios schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:01:
De verkoper levert niet wat hij had beloofd. Voordat je de koop ongedaan kan maken moet je hem eerst de mogelijkheid geven om de goede auto te leveren. Doet hij dit niet binnen een gestelde termijn kan je het contract ontbinden en het geld terugvorderen.

Schrijf dus zelf een nette brief (of laat een advocaat dit doen) waar dat allemaal instaat en doet hij allebei de punten niet, dan kan je via de rechter het contract laten ontbinden en het geld terugvorderen.

Ik vind het verder maar een vaag verhaal, maargoed :)
Tjah zo is het toch echt gegaan, die man is ook wel een aparte. In ieder geval ik ga straks even overleggen met mijn moeder om onze advocaat maar te vragen om een officieële brief te schrijven en deze naar hem toe te sturen en daarnaast ook maar de bovag op de hoogte stellen van het verhaal. Want denk dat met zoiets hun bovag licentie dan niet meer zo lang van toepassing is.

[ Voor 8% gewijzigd door mydogisgone op 22-08-2007 17:04 ]

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
mydogisgone schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:02:
[...]

Tjah zo is het toch echt gegaan, die man is ook wel een aparte. In ieder geval ik ga straks even overleggen met mijn moeder om onze advocaat maar te vragen om een officieële brief te schrijven en deze naar hem toe te sturen en daarnaast ook maar de bovag op de hoogte stellen van het verhaal. Want denk dat met zoiets hun bovag licentie dan niet meer zo lang van toepassing is.
weet je overigens zeker dat de garage bij de bovag is aangesloten? Er zijn een aantal garages die het logo wel voeren maar geen lid zijn nl. Volgens mij kan je op de site van de bovag de leden terugzoeken.

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
Kurios schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:09:
[...]

weet je overigens zeker dat de garage bij de bovag is aangesloten? Er zijn een aantal garages die het logo wel voeren maar geen lid zijn nl. Volgens mij kan je op de site van de bovag de leden terugzoeken.
Heb gebeld met bovag en hij stond er in.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Welk bedrijf ?

Wanneer je trouwens de zaken zwart op wit hebt staan zou ik me niet te sappel maken.
Anders 'n stel potige familieleden/vrienden inschakelen en 'verhaal halen'.

[ Voor 85% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 22-08-2007 20:36 ]

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 16:26

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Bovag zegt helaas ook niet alles. Als er meerdere klachten komen over dit bedrijf gaan ze eens opbellen of dat bedrijf dat niet zielig vind voor de klanten. Verder zal er helaas niet al te veel gebeuren. Politie sowieso inlichten wegens oplichting me dunkt.

.

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:34:
Welk bedrijf ?

Wanneer je trouwens de zaken zwart op wit hebt staan zou ik me niet te sappel maken.
Anders 'n stel potige familieleden/vrienden inschakelen en 'verhaal halen'.
Is het wel zo verstandig om de naam nu al te noemen? wij gaan morgen zowiezo verhaal halen om toch het geld terug te krijgen. Zowiezo het rest van het geld is zwart op wit en overgemaakt via onze rekening! Maar ja ik hoop dat we het geld terug krijgen op een nette manier. Had hier helemaal geen zin in, wil gewoon een leuke auto voor me bedrijf zodat ik wat beter mobiel ga worden. :X

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zou persoonlijk toch even langs de man gaan om even vriendelijk uit te leggen dat het toch wel tijd wordt dat ie het geld teruggeeft...

Zo niet, dan inderdaad gerechtelijke stappen... Consumentenrecht is nogal helder in dit soort zaken...

Helemaal als je het inderdaad zwart op wit hebt...

Zijn in mijn ogen twee keuzes;
- koop ontbinden
- 1.7 leveren...

Verwijderd

Wat ik een beetje mis in het verhaal is dat je er mee gereden hebt en niet hebt gemerkt dat er ipv een 1.7 een 1.3 in lag?? Zoiets moet je toch merken lijkt mij :? Bovendien was de proefrit dusdanig goed bevallen dat je tot koop overging. Is dit niet iets waar je vragen over had moeten stellen alvorens tot aankoop over te gaan?

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Als je geen ervaring hebt met beide auto's zul je dat niet zomaar merken...

Tenminste... Als ik van m'n 2.0 benzine overstap op een 1.3 of 1.7 (opel-) diesel, zal dat sowieso traag lijken...

Ff de motorkap opentrekken is dan wel weer handig ja ;)

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
de 1.3 en 1.7 scheelt 4kw... het gaat niet om het idee, maar goed ik koop een 1.7 en wil een 1.7!!! :| Dus bij de proefrit merkte ik wel dat hij niet zo snel was, maar goed ik rij normaal een 2.2i vtec met 215 pk.. dus tjah dan lijkt alles ineens SUPER traag.

[ Voor 43% gewijzigd door mydogisgone op 22-08-2007 23:30 ]

• BoutWout
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-09 10:56
de 1.3CDTi is een stuk moderner blok dan de 1.7DTi en ook veel zuiniger. Ik betwijfel of je de 1.3CDTi voor minder dan een 1.7DTi kan vinden. Wellicht heb je juist 'geluk' gehad i.p.v. van pech...

Check de prijzen eens zou ik zeggen...
Opel Combo 1.7DTi http://zoek.autotrader.nl/www/vans_advert?id=96082277
Opel Combo 1.3CDTi http://zoek.autotrader.nl/www/vans_advert?id=96355521

Red een boom, eet een bever

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

mydogisgone schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 22:48:
[...]

Is het wel zo verstandig om de naam nu al te noemen? wij gaan morgen zowiezo verhaal halen om toch het geld terug te krijgen. Zowiezo het rest van het geld is zwart op wit en overgemaakt via onze rekening! Maar ja ik hoop dat we het geld terug krijgen op een nette manier. Had hier helemaal geen zin in, wil gewoon een leuke auto voor me bedrijf zodat ik wat beter mobiel ga worden. :X
Ik weet dat 't vooral hier op GoT niet echt gebruikelijk is, maar zulke bedrijven boycot ik 't liefste bij voorbaat. Ik weet precies hoe de gang van zaken daar is, je zult niet de eerste (en laatste) zijn die zoiets overkomt.

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-11 12:14
De 1.3cdti en de 1.7dti zijn alletwee vrij waardeloze blokken voor in een Combo, tenzij je niet van plan bent de stad te verlaten, dan gaat de 1.3 nog wel.

De 1.7cdti is wel een blok met voldoende kracht om een Combo in beweging te krijgen.

Maar misschien heb je wel geluk, als je je geld tenminste terug krijgt. De Combo is een waardeloze auto, en we hebben er vijf rijden dus ik weet er het een en ander vanaf. Beter de volgende keer iets anders zoeken, bij een betere garage ook :)

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heb je al een update? :)

Heeft ook een computer!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
Ja, heb de auto opgehaalt na overeengekomen te zijn met een prijsverlaging. Aangezien de auto verder wel in goede staat is. Jammer genoeg moest het alleen op deze manier gaan.
Die beste man had mij best netjes kunnen vertellen dat het een 1.3 was en dat hij een fout had gemaakt en daarom wel wat geld er af wil halen.
Heb trouwens nu ook 3mnd extra garantie er bij en hij heeft zijn excuses aangeboden voor het feit dat hij fout zat.

Al met al is het weer opgelost.

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Welk bedrijf was 't nou ? Toch nog goed afgelopen, mag ook wel vermeld worden dan :)

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
occasion centrum nuenen

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Toch 'n beetje raar dat 'ie eerst zo reageerde, ik heb dat vaker gezien, dan maar geen zaken doen.
Maar zo is 't toch nog netjes opgelost, vooral gezien 't een kwalitatief betere motor zou betreffen zoals BoutWout al aangaf.
Dat 't waardeloze blokken zijn (Jiriki) vat ik niet helemaal.
Vrijwel alle bestelauto's in dat segment zijn dan wat dat betreft waardeloos, traag, lawaaiig etc.
Maar ze doen wel wat ze moeten doen; veel rommel van A naar B brengen :)

• Vandread
Gelukkig, is die stres ook weer voorbij, ongezond gedoe, eind goed al goed.
En dan nu... picsssszzz!!!!!oneone natuurlijk van het barrel ;)

• Part
  • Laatst online: 19-11 21:00

Part

Helemaal niets.....

Volgende keer eerst google gebruiken.
http://opgelicht.net/viewtopic.php?t=3942
http://www.garagetest.nl/...461&cat_id=1&sub_cat_id=3

[ Voor 32% gewijzigd door Part op 27-08-2007 17:59 ]

Verwijderd

Bovag garanties zijn toch voor auto's boven de 4500 euro? Als jij 6K+ hebt betaald, bij een Bovag bedrijf, dan is het toch mét garantie?

ongelofelijk trage hokken trouwens die 1.7 combo's

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 18:30 ]

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
Pics!! :)
Vind hem trouwens vlot zat, hij moet alleen spullen kunnen vervoeren van A naar B :) hehe. Maar ja ik ben er wel blij mee! :) heb nog meer garantie gekregen dan ik al had. Dus ipv de standard 3mnd heb ik nu 6 mnd! :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c3a63aa20909b6a69f69a676f63ee3a5/full.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door mydogisgone op 27-08-2007 22:33 ]

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Je kan er ook in slapen als je in groningen oid gaat stappen :+

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
Hydraulik-Phunk schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:36:
Je kan er ook in slapen als je in groningen oid gaat stappen :+
Hmm ga regelmatig stappen in groningen, gelukkig heb ik daar al wel een slaapplaats! :) Maar wel leuk autotje toch?

Verwijderd

Zwart is wel sjieker dan het standaard wit. Komt er nog een logo op? Zonder is minder inbraakgevoelig.

Maar nu kun je dus geen white van man spelen.
Nu nog een stel leuke wieldoppen er op.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 23:15 ]

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 16:02
Jiriki schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:46:
De 1.3cdti en de 1.7dti zijn alletwee vrij waardeloze blokken voor in een Combo, tenzij je niet van plan bent de stad te verlaten, dan gaat de 1.3 nog wel.

De 1.7cdti is wel een blok met voldoende kracht om een Combo in beweging te krijgen.

Maar misschien heb je wel geluk, als je je geld tenminste terug krijgt. De Combo is een waardeloze auto, en we hebben er vijf rijden dus ik weet er het een en ander vanaf. Beter de volgende keer iets anders zoeken, bij een betere garage ook :)
Grappig, wij hebben er 7 van rijden, buiten dat bestaat onze vloot uit nog een paar handenvol peugeot partners (1.9 diesel) en enkele verdwaalde VW Caddy's (nieuw model) met de 2.0 motor, maar de 1.3 cdti motortjes rijden die partnertjes en caddy's met gemak uit, buiten dat de combo's die we hebben voor minder geld nog luxer zijn ingericht en bekleed, dus om nu te zeggen dat de Combo zo waardeloos valt dan nog zwaar tegen. (partners zijn bere traag, Caddy's zijn net dwijlen met de zachte vering voor zo een busje)

Join the club

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ding is nog erg nieuw... Of heb je het nummerbord geshopped?

• Paul
  • Nu online
Hij stond nog niet op kenteken, dat is na de koop pas gebeurd, vandaar dat er een xx-yyy-x kenteken op zit :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 20:15

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Is de eerste die ik zie, waren me in het verkeer nog niet opgevallen. Ziet er wel bijzonder uit zo met die nieuwe indeling van cijfers/letters.

This footer is intentionally left blank

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ajhaverkamp schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:52:
Is de eerste die ik zie, waren me in het verkeer nog niet opgevallen. Ziet er wel bijzonder uit zo met die nieuwe indeling van cijfers/letters.
Die rijden alweer bijna een jaar rond, 10 maanden om precies te zijn:

01-VBB-1: Datum eerste afgifte Nederland 23-10-2006

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-11 12:14
1.3 heeft iets van 65 pk en een top van 140. Daarnaast gaat er elke 5000 km een liter olie in, en niet bij één maar bij allemaal. En let op het koelsysteem, bekend probleem bij Opel diesels.

Zoals ik zeg, in de stad geen probleem, tot 60 km/h is ie best vlot.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
Komt een logo op ja, de raampjes achteraan worden geblindeerd en hij staat altijd achter het hek!

Verder heeft hij net een nieuw kenteken ja :) erg leuk autotje en top valt me reuze mee. 155 is makkelijk te halen! haha. Wieldoppen komen trouwens nog wel een keer! :)

Pagina: 1