Toon posts:

[sIFR] Font-size verandert automatisch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb nu wel iets heel erg vreemds. Ben bezig met een nieuwe website over honden en daarvoor leek het me leuk om sIFR toe te passen. Lukt allemaal wel aardig. Alleen... nu is het zo dat <h2> niet altijd even groot is, geen idee waar het aan ligt. Een voorbeeld staat hier:

http://www.rudolfbos.nl/projecten/bernersenner/slice/

Je ziet dus dat de eerste <h2> (in de content) de juiste grootte heeft. Echter het kopje met 'Benner Sennen eigenschappen' valt veel groter uit.

Ik reken op jullie steun ;-)

Groetjes!

• beetle71
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 16:50
Ik weet niet welke sIFR je gebruikt, dus of dit het probleem is weet ik niet.
Ik had laatst iets soortgelijks en dat had te maken met de width=100% (die automagisch op een h-element zit).
de sIFR rekent (helaas) namelijk zelf en zorgt er dan voor dat de tekst precies in de box past (ipv. de fontgrootte uit bijv. de css of een vaste grootte te nemen). Probeer eens die 100% breedte eraf te krijgen door er een display:inline op te zetten en kijk of het probleem zich dan blijft voordoen.

Ik bleef toen overigens het probleem houden en heb zelf de FLA helemaal aangepast, zodat ie altijd dezelfde fontsize geeft ipv dit zelf uit te rekenen.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:45

Tjark

DON'T PANIC

Kijk eens naar sIFR3 ipv sIFR2: meer mogelijkheden om dingen in te stellen.

[ Voor 41% gewijzigd door Tjark op 22-08-2007 16:47 ]

*insert signature here

Verwijderd

Topicstarter
De display: inline werkt niet. Maar het vreemde is ook dat ie het alleen doet met die woorden. Ik heb andere woorden ingevuld voor die header maar dan pakt ie wel de juiste lettergrootte.

Ik zal ook eens een blik werpen op sIFR 3.0

Bedankt alvast!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zelfde probleem laatst met sifr 2 gehad en dat kwam doordat er geen hoogte aangegeven was aan de css stijl van het element (h2 in mijn geval ook).

Verwijderd

Topicstarter
Idd! Je hebt gelijk Cartman! Hartstikke bedankt voor deze tip ... kan er nu weer mee verder! ;-)
Pagina: 1