Toon posts:

Multimedia harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Ik heb sinds kort een multimedia harde schijf, die vrijwel alle video en audioformaten zou moeten afspelen. Ik heb al wat avi en mpg files opgeslagen en die speelt hij zonder problemen af op de televisie.

Iets lastiger wordt het met DVD's. Ik heb een VIDEO_TS map opgeslagen op de harde schijf. Het knelpunt is dat hij nu de vob files als afzonderlijke delen weergeeft. Hij speelt dus niet de hele film af in een keer.

Mijn vraag is: is het mogelijk de DVD's zo op te slaan, zodat hij ook herkent wordt als een dvd (dus inclusief menu, subtitles enz)? Of is dit niet mogelijk zo een harde schijf?

Of zou ik misschien alle vob-files aan elkaar moeten plakken of zo, om dan een lang bestand te krijgen?

Ik hoor het wel.

Alvast bedankt.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:29
Welkom op GoT.

Vergeet niet de FAQ's en forum regels te lezen, want je mist al een paar steekjes.

OT:
Kun je de bestanden niet in een map zetten en die map toevoegen in je player?

Geeft verder iets meer specs. Dus wat voor een HD en TV heb je?

• flapstaart
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-01 08:07
Heb je al eens getest of je Multimedia HD om kan gaan met .iso bestanden? Dat kan eventueel een oplossing zijn voor het zien van een "dvd"

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb je, ondanks dat er geen data instaat, ook een AUDIO_TS map erbij gezet? Wellicht dat het app. zo'n map wél verwacht namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties zover.

@My-Life: thanks. Ik zal inderdaad de regels er nog eens op na lezen. Ik dacht dat het wel redelijk compleet was zo... Het gaat overigens om een harddisk van Storex: STOREX CLUB MPiX-355 500 Gb USB 2.0. De tv is van Sony. Model weet ik niet meer precies; het is dacht ik wel een Trinitron.

@Flapstaart: Isobestanden? Nee, daar had ik nog niet over nagedacht. Wel een goede tip, ga ik eens proberen. Ik heb wel geprobeerd een imagebestand op te slaan, maar het kopieren lukte niet helemaal.

@Exorcist: AUDIO_TS heb ik er ook bij gezet, helaas zonder resultaat.

Tnx zover!!!