Hp 9055 Vreemd getik

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views sinds 30-01-2008

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 18:39
Een tijdje terug had ik een bericht achtergelaten in het Hp 9000 forum, helaas kreeg ik geen respons, daarom maak ik bij deze een nieuw topic aan.

Allereerst ben ik zeer tevreden met mijn laptop, waar ik mij de laatste tijd wel aan stoor is een vreemd getik wat ik zo nu en dan te horen krijg. Dit getik lijkt links van het touchpad vandaan te komen en herhaalt zich gemiddeld om de 10 sec. Als ik de laptop dichtdoe, opnieuw opstart of uit zet is het probleem verholpen. Heeft iemand dit meegemaakt en is dit ernstig? En kan ik dit probleem zelf verhelpen? Anders HP bellen, aangezien ik nu nog garantie heb.

Verder ben ik in het bezit van een Vista Premium Upgrade voor mijn HP 9055. Alleen vraag ik me af wat ik nu het beste kan doen, Vista installeren of nog even wachten (waarop?). De laptop wordt vooral gebruikt voor games als World of Warcraft, internet, tekstverwerken. Wie heeft hier ervaring mee? Verder vraag ik me af hoe de installatie het beste uitgevoerd kan worden, de laptop leegmaken of kan ik mijn bestanden er op laten (misschien wat software opnieuw installeren).

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen :)

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:53
Een HDD kan nog wel eens tikken. Kijk eens aan de onderkant of je daar een groot klepje hebt zitten, waar het tikt dus.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:20

Thandor

SilverStreak

CSL Beleid
Problemtopics horen niet in CSL thuis :o.

Lokaliseer het probleem eerst even, bekijk wat voor onderdeel er precies onder die plek zit (Indien je je eigen notebook niet wilt openen, zoek even wat foto's of een manual op. Wellicht kun je daar het antwoord vinden). Wat betreft Vista of niet, ik denk dat je daar het beste even de Search voor kunt pakken :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.