Toon posts:

isdn vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enkele jaren een isdn aansluiting; 1 nt1tje en een duovox ernaast. Uit de nt1 komen drie draadjes plus voeding. het ene draadje loopt naar de wandcontactdoos waar de telefoon in zit, de andere gaat naar m'n isdn router en de derde naar de duovox, vanwaar er een draadje naar de fax gaat en 1tje naar datzelfde contactdoosje van de gewone telefoon (waarom 2 draadjes naar 1 wandcontact doos?).
Binnenkort krijg ik mxstream. Er wordt dan dus op de draad die nu naar de router gaat een splitter gezet vanwaar 1 draadje naar het adsl modem gaat en 1tje blijft over. Nu wou ik op die lijn 1 van de twee telefoonnummers die ik over heb instellen zodat ik op m'n kamertje ook een eigen telefoonnummer heb:7
de grote hamvraag is dus: is dit mogelijk en zoja hoedan?

Verwijderd

Hoe het met een duovox zit weet ik niet, ik het een quatrovox. Maar de splitter komt direct na je wandcontactactdoos, niet op de plaats waar jij zei. Uit je splitter gaat er 1 lijn naar je adslmodem en 1 naar de nt1. Uit de nt1 kan er dan 1 naar je isdnrouter en 1 naar je duovox lijkt me. Dit is bij mij in ieder geval zo (alleen dan dus quatrovox). Wat dat draadje uit je vox weer terug naar je wandcontactdoos moet snap ik ook niet...

Verwijderd

Topicstarter
mmm, nee, ik ook niet dus:)
wacht denk ik eerst maar ff af hoe de stand van zaken is als dat mxstream geval geinstalleerd is...dan is het misschien weer wat duidelijker