Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!
Misschien een beugeltje/slangetje/trekbandje wat iets verschoven is of misschien hebben ze de remmen bijgesteld en loopt er daar een iets aan.
is het niet zo dat het loopvlak van je banden beschadigt/vreemd gesleten is en daardoor veel geluid maakt.
of stuitert je brommer toevallig niet een klein beetje over de weg?
maar klinkt mij verder meer in de oren als dat er toch iets aan loopt (remmen lijkt vrij logisch)
[ Voor 14% gewijzigd door GoldenSample op 22-08-2007 12:55 ]
Wise enough to play the fool
Vaak bu'j te bang!
alles even (beter) gesmeerd, alles even aandraaien e.d.
maar laat je dealer (klusjesman?) er anders nog eens na kijken?
wellicht dat hij wel ontdekt wat jij over het hoofd ziet
het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle
Maar ik denk wel dat ik haar toch maar even terugbreng, just to know..
Ik zie ook geen plekken op de banden waar slijtage opgetreden is of iets van die trant.
Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!
[ Voor 35% gewijzigd door AkroBatik op 22-08-2007 20:58 ]
.
"Zo te horen heeft ie net een grote beurt gehad?" Hij zei dat hij de tandwielen hoorde, want die waren opnieuw ingevet tijdens de beurt. Navraag bij een collega bleek dat ze inderdaad het hele ding uit elkaar hadden gehaalt en opgepoetst en ingevet. En dan hoor je nu eenmaal al die geluiden die je eerst niet hoorde toen de boel nog helemaal ingekoekt was enzo.
Ik ben tenminste opgelucht, en hij ook, want ik heb nog garantie op het apparaat
Ik rij meestal keurigDanielson schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:12:
Goede reis dan maar weer, en niet harder dan 45km/h he
Ik geef toe dat deze brommer vanuit de fabriek uit al 'ietsje harder' rijd, maar daar heb ik alleen maar voordelen aan als ik ga toeren enzo (heuveltjes met zware bepakking nemen). En opvoeren doe ik al helemaal niet aan, als ik harder wil rijden ga ik wel op de motor zitten. En om het sleutelen (vaak een drijfveer om op te gaan voeren) hoef ik het al helemaal niet te doen want daarvoor heb ik een oude DKW RT-125 motorfiets voor in de hoek van de garage staan