Iemand die ervaring heeft met het direct weer transformeren van de ouput van een XSL-transformatie? Ik wil de output (die dan nog in de buffer staat), graag direct weer bewerken, zonder dit alles tussentijds op te slaan. Is dat mogelijk?
vb (psuedo)
Het gaat erom dat ik na afloop alle elementen bij langs kan lopen, en bijv. valid-element groen maak, invalid-element rood. Het moet echt na afloop van alles geparsed te hebben, dus een call-template in invalid-element bijvoorbeeld is niet de bedoeling.
Hopelijk heeft iemand een goed idee hoe ik dit op kan lossen, zonder een tussenstap te creeeren om eerst de XML te outputten en vervolgens een nieuwe xslsheet aan te roepen?
vb (psuedo)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <xsl:template>
<xsl:element name="valid-element">
<xsl:element name="invalid-element">
<xsl:element name="valid-element">
</xsl:element>
</xsl:template>
etc.. meer code met valid-elements e.d. |
Het gaat erom dat ik na afloop alle elementen bij langs kan lopen, en bijv. valid-element groen maak, invalid-element rood. Het moet echt na afloop van alles geparsed te hebben, dus een call-template in invalid-element bijvoorbeeld is niet de bedoeling.
Hopelijk heeft iemand een goed idee hoe ik dit op kan lossen, zonder een tussenstap te creeeren om eerst de XML te outputten en vervolgens een nieuwe xslsheet aan te roepen?