Dit zal alles moeten uitleggen:

Deze strepen verschijnen vaak opeens zonder verklaarbare reden. Ik klik nergens op maar ben gewoon aan het surfen of iets dergelijks. Soms gaan ze na een tijd weer weg maar vaak ook niet. Een paar keer opnieuw opstarten lukt ook weleens maar lang niet altijd. Het is wel eens zo erg dat mijn beeld licht flikkert en letters en plaatjes bijna niet meer te zien zijn.
Graphische kaart: Ati Radeon x600 265mb hypermemory
Processor: Pentium Dual Core (3 Ghz)
Beeldscherm: BenQ FP731
Ik heb al de nieuwste drivers geinstalleerd maar dat help nog steeds niet.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Alvast bedankt,
Ironminer
EDIT: Ben er achter gekomen dat het op het plaatje niet te zien is als je niet hetzelfde probleem als mij hebt. Zal proberen een foto te maken met een Camera.

Deze strepen verschijnen vaak opeens zonder verklaarbare reden. Ik klik nergens op maar ben gewoon aan het surfen of iets dergelijks. Soms gaan ze na een tijd weer weg maar vaak ook niet. Een paar keer opnieuw opstarten lukt ook weleens maar lang niet altijd. Het is wel eens zo erg dat mijn beeld licht flikkert en letters en plaatjes bijna niet meer te zien zijn.
Graphische kaart: Ati Radeon x600 265mb hypermemory
Processor: Pentium Dual Core (3 Ghz)
Beeldscherm: BenQ FP731
Ik heb al de nieuwste drivers geinstalleerd maar dat help nog steeds niet.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Alvast bedankt,
Ironminer
EDIT: Ben er achter gekomen dat het op het plaatje niet te zien is als je niet hetzelfde probleem als mij hebt. Zal proberen een foto te maken met een Camera.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 11:11 ]