Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:57:
Ik zit in hetzelfde schuitje als roma0803. Sinds een paar dagen de trotse bezitter van een Packard Bell MB86-P-006. Wél TV-OUT, maar alleen HDMI. En ik wilde hem o.a. JUIST voor het afspelen van AVI's en zo op mijn oude TV. Nu bedacht ik: zijn er misschien ExpressCard of USB dingetjes met een analoge TV-OUT (voor weinig, natuurlijk) waarme het wél kan? CPU power en geheugen zát (2 x 7300, 2 GB). Weet iemand hier meer over?
Je wilt een computer, quote: "
JUIST voor het afspelen van AVI's en zo op mijn oude TV". En dan eindig ja desondank als, quote: "
trotse bezitter van een Packard Bell MB86-P-006"........?
Snap ik niet helemaal, kwestie van slecht voorbereid? Of je hebt de PB gratis gekregen/gewonnen oid?
Maar goed, anyway, wat jij eigenlijk wilt is een externe video kaart en die zijn er eigenlijk niet.
Asus heeft een tijdje geleden wel zoiets aangekondigd maar weer 'terug getrokken' er zijn wel externe videokaarten maar die zijn heel duur en slecht verkrijgbaar....
Waar je eens naar zou kunnen kijken is een externe converter......ik neem aan dat er uit die PB via de DVI ook een analoog VGA signaal komt, middels een DVI-VGA verloopje/adapter, zoiets:
Dan zijn er appaaten die uit dit signaal een beeld op je tv kunnen produceren, ik hoor vaak dat de kwaliteit te wensen overlaat, maar wie weet is het voor jou/jullie goed genoeg.
De Trust televiewer bijvoorbeeld,
deze en
deze
Maar er zijn meer van dat soort kastjes,
hier staat er nog een