Heya medetweakers,
Ik zou van jullie graag nog wat tips willen krijgen, en/of adviezen over mijn systeem. Aangezien ik niet echt veel van computersystemen weet, leek het mij het beste om aan jullie te vragen, of ik misschien beter één van mijn componenten kan vervangen, door een goedkopere, of juist een iets duurdere, maar dat de prijs niet de lucht in schiet.
Dit heb ik bij elkaar gesprokkeld:
- CPU: Q6600 (240euro)
- MOB: Asus P5K (110euro)
- VID: MSI 8600 GTS OC (175euro)
- GEH: Kingston 667 2x1024 (75euro)
- DVD: NEC AD-7173S (30euro)
- HDD: 500GB Samsung Spinpoint (100euro)
- BEH: Antec Sonata III (105euro)
- SOF: Windows Vista Home Premium OEM 32bit, NL (90euro)
Totaal: 925 euro
Budget: 950 euro
Ik zou zeer graag willen weten, of dit alles bij elkaar, het prima zal doen, of dat ik iets heb geselecteerd, dat eigenlijk er niet bij past. En uiteraard mogen jullie ook commentaar geven, over mijn selectie.
Voor de Moderators: Mocht het zo zijn dat dit topic hier niet thuishoort, willen jullie, 'm dan verplaatsen naar het juiste gedeelte?
Ik zou van jullie graag nog wat tips willen krijgen, en/of adviezen over mijn systeem. Aangezien ik niet echt veel van computersystemen weet, leek het mij het beste om aan jullie te vragen, of ik misschien beter één van mijn componenten kan vervangen, door een goedkopere, of juist een iets duurdere, maar dat de prijs niet de lucht in schiet.
Dit heb ik bij elkaar gesprokkeld:
- CPU: Q6600 (240euro)
- MOB: Asus P5K (110euro)
- VID: MSI 8600 GTS OC (175euro)
- GEH: Kingston 667 2x1024 (75euro)
- DVD: NEC AD-7173S (30euro)
- HDD: 500GB Samsung Spinpoint (100euro)
- BEH: Antec Sonata III (105euro)
- SOF: Windows Vista Home Premium OEM 32bit, NL (90euro)
Totaal: 925 euro
Budget: 950 euro
Ik zou zeer graag willen weten, of dit alles bij elkaar, het prima zal doen, of dat ik iets heb geselecteerd, dat eigenlijk er niet bij past. En uiteraard mogen jullie ook commentaar geven, over mijn selectie.
Voor de Moderators: Mocht het zo zijn dat dit topic hier niet thuishoort, willen jullie, 'm dan verplaatsen naar het juiste gedeelte?
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)