Toon posts:

[2003/Citrix] Replyvenster Outlook is geminimaliseerd*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
-3 citrix servers in 1 farm (MetaFrame Presentation Server 4.0 (Build 2198:Service Pack 2005.04)
-Windows server 2003 std (Microsoft Windows Server 2003 (Build 3790: Service Pack 1)
-Office 2003 sp2

-standaard ms office adm geladen (verder geen gpo settings op outlook toegepast)

probleem
Volgende probleem doet zich voor bij enkele gebruikers,
Bij het beantwoorden op e-mail verschijnt het bericht naar de taakbalk geminimaliseerd.

Gedaan;
-Heb de sessies reset gegeven.
-op dit wonderschone forum gezocht.

Enig idee waar ik het zoeken moet?

p.s. (dit is dus niet het bekende IEXPLORER start geminimaliseerd probleem)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 12:03 . Reden: gedetaileerdere info ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke versie van Citrix, wat heb je qua policies voor office ingesteld wat hier mee temaken kan hebben.
Laatste citrix/office/windows service packs geinstalleerd? Ik zet even je OS in de titel.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:33

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Heb je toevallig RES Powerfuse draaien?

Hierin zitten af en toe nog problemen met applicaties/vensters die geminizamliseerd openen. Bij ons alleen Lotus Notes nog.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Topicstarter
sh4d0wman schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:01:
Heb je toevallig RES Powerfuse draaien?

Hierin zitten af en toe nog problemen met applicaties/vensters die geminizamliseerd openen. Bij ons alleen Lotus Notes nog.
Nee geen Powerfuse...

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
connecteren die users met een full desktop of met een seamless application (=outlook) :?

ik zie dat je Presentation Server 4.0 draait zonder rollup packs, heb je er al eens aan gedacht om die eens te installeren :?

je gaat ook geen windows server 2003 meer installeren zonder servicepacks lijkt me ;)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Powershell schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:41:
connecteren die users met een full desktop of met een seamless application (=outlook) :?

ik zie dat je Presentation Server 4.0 draait zonder rollup packs, heb je er al eens aan gedacht om die eens te installeren :?

je gaat ook geen windows server 2003 meer installeren zonder servicepacks lijkt me ;)
(published desktop btw)
updates komen wel :o , zit gedetacheerd en krijg niet veel tijd van ze dus :O ... (eigen schuld dikke bult)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
welke client versie :?

mischien zit het probleem wel in 1 van je servers, je zou om het uit te sluiten die published app eens op 2 servers kunnen laten draaien. en zo langerzamerhand uit sluiten waar het probleem zit. elke dat 1 server eraf en de andere er weer bij.

of zijn het echt steeds dezelfde users die het probleem hebben :?, in dat geval zou ik aan een userprofile denken

[ Voor 89% gewijzigd door Zwelgje op 23-08-2007 16:28 ]

A wise man's life is based around fuck you

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-02 14:20
Kijk eens even welke updates je nog mist in je farm, want ik weet bijna zeker dat dit in een van de laatste updates zit.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je zegt dat je het maar bij enkele gebruikers hebt (in tegenstelling tot alle gebruikers dus, ga ik van uit) waardoor ik niet zo zeer zou gaan denken aan een server side probleem maar eerder aan een clientside probleem.

Oftewel - als test gooi eens iemands' profiel weg (eerst bacup, dan even tijdelijk renamen ofzo), is het probleem dan weg? :)
Pagina: 1