Merk geheugen of niet?

Pagina: 1
Acties:

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-07 10:48
Ik weet het.....alweer een topic hierover maar ik kon geen topic vinden die hier een antwoord op gaf dus......

Ik heb een twee maanden geleden een goedkope 128 MB DIMM gekocht (133 MHz) en m'n FSB staat nu op 120 MHz. Helemaal geen probleem dus...

Nou lees ik hier dat het geen ruk uitmaakt wat voor geheugen je hebt zolang je je niet met overklokken bezighoudt (is ie dus wel maar 't geheugen niet....) Maar als ik dat geheugen ga benchmarken met Sisoft Sandra komt het er toch bar slecht uit.

Iemand een verklaring?

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

Verwijderd

Beste settings staan hier voor Abit kt7. Maar dat zal bij andere mb hetzelfde zijn
http://www.icrontic.com/faqs/kt7faq/faqram.html

• Nutcaze
[off-topic]
Hmmmmm beetje jammer......ik heb Sonera kabelinternet, heel erg blij mee (NOT :( ) Meer dan de helft van de websites doet 't momenteel niet waaronder deze dus.

ICQ werkt niet, meel ophalen gaat niet :(

Ik ben zo ongelovelijk blij met Sonera....heb er net 3 maanden uitgelegen zonder dat ze er ook maar ene ruk aan wilden doen.

Wat een kutbedrijf zeg.
[/off-topic]

Zo dat moest ik even spuien, sorry hoor.

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• Nutcaze
Hee ontzettend bedankt voor die link, heeft zo te zien wel behoorlijk geholpen
Geheugenbenchmarking
SiSoft Sandra before:
361
378

SiSoft Sandra after:
461
504
:) Ik ook weer blij en dan heb ik nog niet eens alles opgevolgd omdat dat volgens dat document niet verstandig is bij non-brand memory.