Don't dream your life, Live your dreams!
Verwijderd
Problem solvedBoss_666 NL schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:28:
ja dat doet hij wel.
BTW, met deze opdrachtregel kun je je pc softwarematig in standby zetten. Gebruik ik zelf en vind ik best handig: (shortcut van maken) %windir%/system32/rundll32.exe powrprof.dll,SetSuspendState
Dat progje trouwens werkt in S1 niet, S3 gebruik ik niet, nooit gedaan, maar is wel een alternatief..
Wel stom want met die oude processor was t wel gewoon goed
Ps: lees morgen verder, wekker ga om 6u..
[ Voor 7% gewijzigd door Jeweettoch13 op 21-08-2007 22:52 ]
Als jij je PC binnen 2 sec weer up kon krijgen en hij leek helemaal uit te staan dan gebruikte jij toch echt S3 hoor. En met dat progje kun je dus de modus instellen. Als dat niet lukt heb je kans dat de standby modus in het bios op S1 is geraakt.Boss_666 NL schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:51:
Dat progje trouwens werkt in S1 niet, S3 gebruik ik niet, nooit gedaan, maar is wel een alternatief..
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
** ja verd**d joh, klopt nog ook.. Ik dank u allen mede-tweakers voor de hulp
fckgw schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:36:
[...]
Als jij je PC binnen 2 sec weer up kon krijgen en hij leek helemaal uit te staan dan gebruikte jij toch echt S3 hoor. En met dat progje kun je dus de modus instellen. Als dat niet lukt heb je kans dat de standby modus in het bios op S1 is geraakt.
[ Voor 9% gewijzigd door Jeweettoch13 op 22-08-2007 16:35 ]