afzetters (enjoy.nl)

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 11:28
Winkel hier in didam, die erg duur is.. doet nu ook aan domain namen en webhosting

<paste>

ENJOY kan voor u domeinen registreren met de volgende achtervoegsels:

NL kosten: hfl 150,= eenmalig en hfl. 120,= per jaar.
COM kosten hfl 260,= eenmalig en hfl. 209,= per jaar.
NET kosten hfl 260,= eenmalig en hfl. 209,= per jaar.
ORG kosten hfl 260,= eenmalig en hfl. 209,= per jaar.

</paste>

Vinden jullie dit niet een beetje veel? Ik vind gewoon dat ze mensen oplichten, dit is echt ERG veel.. cd's enzo trouwens ook.

10/100mbit nic'je 70 piek :D

mag dat nou zomaar? echte dorpse mensen komen hier ver, en die betalen dan zoiets :?

ik vind het niet kunnen

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03 10:48
Vind ik ook niet kunnen ;)

Maar waarom zouden ze dat niet mogen, ze zijn waarschijnlijk de enigste computer winkel in Didam en daar moet je toch misbruik van maken >:)

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 23:24
Ga naar joker.com... f31 voor een jaar .com, .net of .org

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

hmz, net vandaag voor iemand domain geclaimd, 75 gulden domain registratie, 40 piek opzet en 15 gulden hosting per maand(10MB,unlimited trafic,Mysql,pop3). Vondik best leuk eigenlijk :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-05 09:20

Arno

PF5A

Op zaterdag 10 februari 2001 19:21 schreef Dyon het volgende:
hmz, net vandaag voor iemand domain geclaimd, 75 gulden domain registratie, 40 piek opzet en 15 gulden hosting per maand(10MB,unlimited trafic,Mysql,pop3).
URL ?????

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

kennis van me (megaDoxa, maar hij heeft gezocht in europa naar goede goedkope hosting...) heeft het.(www.searacon.com)
ik heb al andere site op die server zitten, en hij is snel en goed (wel duits, maar daar heb je toch geen last van) suc6

edit: typo

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 16:25
Op zaterdag 10 februari 2001 18:36 schreef j3p het volgende:
Winkel hier in didam, die erg duur is.. doet nu ook aan domain namen en webhosting

<paste>

ENJOY kan voor u domeinen registreren met de volgende achtervoegsels:

NL kosten: hfl 150,= eenmalig en hfl. 120,= per jaar.
COM kosten hfl 260,= eenmalig en hfl. 209,= per jaar.
NET kosten hfl 260,= eenmalig en hfl. 209,= per jaar.
ORG kosten hfl 260,= eenmalig en hfl. 209,= per jaar.

</paste>

Vinden jullie dit niet een beetje veel? Ik vind gewoon dat ze mensen oplichten, dit is echt ERG veel.. cd's enzo trouwens ook.

10/100mbit nic'je 70 piek :D

mag dat nou zomaar? echte dorpse mensen komen hier ver, en die betalen dan zoiets :?

ik vind het niet kunnen
Als iemand naar jouw mening te hoge prijzen vraagt dan is het nog geen oplichter, koop eens een woordenboek en wat tolerantie.

We spend our years as a tale that is told

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-04 12:08
Als iemand naar jouw mening te hoge prijzen vraagt dan is het nog geen oplichter, koop eens een woordenboek en wat tolerantie.
Idd, daar ben ik het helemaal mee eens. Het is toch vrij logisch dat een winkel in Didam (toch wel een vrij klein plaatsje :) ) een stuk duurder is dan bv een winkel in Arnhem. Het gaat daar niet zozeer om de prijs, maar meer om de service (en dan vooral het feit dat je niet voor ieder klein dingetje in de auto moet stappen om bv naar Arnhem te rijden...)

Verwijderd

Nou, iemand die fl. 209 p/j voor een domein reg vraagt kan je best een oplichter noemen hoor....

De meeste vragen iets van fl. 50 ofzo.

Verwijderd

eeh, je bent toch niet verplicht daar iets te gaan kopen?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 11:28
Op zondag 11 februari 2001 12:27 schreef sjeemz het volgende:
eeh, je bent toch niet verplicht daar iets te gaan kopen?
Dat zeg ik ook niet? ik verbaas me erover dat ze dat mogen vragen.. slaat toch nergens op

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 21:40

Yucko

One clown to rule them all !

Als ik in een klein boerengehucht Fl 1000,- voor zoiets vraag, en men is bereidt dat ervoor te betalen .. tja >:)

'Tis dus niet zow dat ik ze met een pistool tegen het hoofd dwing om dat bij mij te doen.

Als ze het te duur vinden, jammer (voor mij) ... maar als ze zow dom zijn om ervoor te betalen ..tja ... Ze kunnen op genoeg manieren een beetje checken wat de gangbare prijzen zijn.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Ik vind ut geen oplichterij hoor. Iedereen is nog steeds vrij om zelf zijn prijzen te bepalen. En iedereen is ook vrij om even X aantal winkels af te bellen naar hun prijzen en dan de goedkoopste te nemen. Misschien zijn de prijzen wat hoog, maar dat is zeker geen oplichting. Dat zou het pas zijn als ie niet levert wat ie zegt dat ie levert (opeens maar een half jaar registratiekosten voor die prijs of zelfs geen registratie)

Verwijderd

Die prijzen zijn toch allemaal zo relatief.... hoe goed is de service dan? En hun internet verbinding? Hoe betrouwbaar? Heo snel? Das allemaal geld waard maar staat niet keihard in de prijslijst. Vraag gewoon rond om een goede provider. :)
Pagina: 1