Ik kom er even niet meer uit. Ik heb blijkbaar een virus opgelopen dat de .exe bestanden van mijn antivirusprogramma verwijdert (AVG) en bijvoorbeeld ook van Spybot (wat ik al een tijd op mijn pc had staan). Zodra het ergens (bijvoorbeeld op een usb-stick, of bij herinstallatie) deze bestanden weer detecteert, worden deze direct verwijderd. Wanneer ik de bestanden op alleen lezen zet worden ze op de een of andere manier onbruikbaar gemaakt, waardoor ik ze niet kan gebruiken. Ik heb geprobeerd andere (gratis) virusscanneers te installeren, maar ook daarvan worden de belangrijke .exe bestanden tijdens de installatie direct verwijderd. Exe bestanden van normale programma's gebeurt niets mee.
Ik heb gekeken of ik iets kan vinden via hijackthis of in de draaiende processen of in de dingen die opgestart worden, maar ik heb niks kunnen vinden. Ook de online scan van Kaspersky heeft niets gevonden.
Ik weet op het moment dus even niet meer wat ik kan verzinnen om te detecteren waar het probleem zich bevindt en wat ik er aan kan dan. Ik ben dan ook benieuwd of er suggesties zijn, of de genoemde symptomen iemand bekend voorkomen (weten wat het is maakt het al makkelijker om een oplossing te zoeken.
Algemene informatie: Windows XP home edition, met alle windwos updates en ik had gewoon AVG draaien met de meest recente definities.
Ik heb gekeken of ik iets kan vinden via hijackthis of in de draaiende processen of in de dingen die opgestart worden, maar ik heb niks kunnen vinden. Ook de online scan van Kaspersky heeft niets gevonden.
Ik weet op het moment dus even niet meer wat ik kan verzinnen om te detecteren waar het probleem zich bevindt en wat ik er aan kan dan. Ik ben dan ook benieuwd of er suggesties zijn, of de genoemde symptomen iemand bekend voorkomen (weten wat het is maakt het al makkelijker om een oplossing te zoeken.
Algemene informatie: Windows XP home edition, met alle windwos updates en ik had gewoon AVG draaien met de meest recente definities.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.