Amilo PI 2530 of de Xa-2528 :/

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217195

Topicstarter
Hey,

Sorry als dit tegen beleid is, maar ik heb echt geen verstand van laptops en die topics maken mij niet veel wijzer.

ik begin dit jaar met mijn HBO opleiding en er moet dus een laptop komen (ja dit is verplicht).
Nu kon ik dus via school met korting een laptop halen bij notebookproject.nl en ik heb er al tijdje geleden rond gekeken. Ik heb veel gezocht naar wat precies de videokaarten inhield van de laptops en de 8600 GO gaf mij nogal wat vragen itt de die met de HD 2300.

(tuurlijk ga ik niet alleen op dit ding scholen dus er gaan ook HD films op gekeken worden en gamen voor zover het kan DX10 zal handig zijn gok ik)

Ik zou niet weten welke van de 2 ik zou moeten kiezen de Amilo PI 2530 of de Fujitsu Xa-2528

In de Amilo PI 2530 zit de Ati HD 2300 en die kan geen DX10 draaien (hiervan heb ik de specs in andere topic in dit forum kunnen vinden), maar er zit wel een C2D T7100 in.
15,4" scherm btw

De andere laptop Fujitsu Xa-2528 heeft als videokaart de 8600 GO, maar er zit een AMD Turion 64 X2 TL-56 in.
17"scherm btw

Rest is hetzelfde, dus daar maak ik me geen zorgen over.

Ik heb gezocht naar wat de specificaties zijn van de 8600 GO op de site van nvidia alleen daar staat alleen de 7xxx go serie en de 6xxxx go serie :s http://www.nvidia.com/object/geforce_m_series.html

Weet iemand de specs van de 8600 go?

Is de C2D zoveel maal sneller tegenover de Turion?

Hoe lang zal de accu zonder netstroom kunnen als deze vol zou zijn?

Welke raad JIJ aan,

Als vast iedereen bedankt die mij zal kunnen helpen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 217195 op 21-08-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:13

Thandor

SilverStreak

CSL Beleid en Wat is er nu anders in CSL?.

Vergelijk die specificaties gewoon met elkaar. Kijk niet enkel op de nVidia site maar gebruik ook Google. Mocht je niet de specifieke modellen kunnen vinden kan kun je altijd uitwijken naar vergelijkbare modellen. Let dan wel even op of de specificaties ongeveer gelijk zijn en of deze wel met elkaar te vergelijken zijn ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.