Even samenvattend lopen hier nu twee discussies: een die gaat over of die reactie onder de ad geplaatst mocht worden en een die gaat over of de prijs die gevraagd wordt in de ad te hoog is of niet.
Die laatste is totaal niet relevant want de vraag of die prijs te hoog was wordt vanzelf beantwoord door een koper of door een geautomatiseerde mail van tweakers.net.
De eerste is in zekere zin opgelost door de Mod. Mijn punt was, om mezelf nog even te herhalen
Maar ik vind deze manier afbreuk doen aan de ad.
De mod heeft inmiddels de reactie verwijderd en me op dit punt dus gelijk gegeven.
Wat bij mij blijft staan is dat hier door bepaalde users een soort beperking aan andere users opleggen in de V&A. Zij zijn van mening dat men absoluut niet een te hoge vraagprijs in de V&A mag hanteren op straffe van een botte reactie en aantijgingen als 'marktplaatsgedrag'. Anders gezegd ontneem je daarmee iemand de mogelijkheid om een prijs te vragen die hij of zij zelf wil.
Tegen die users wil ik zeggen: prima dat je het niet met de prijs eens bent, maar reageer dan gewoon niet.
edit:
quote was iets te lang
[
Voor 4% gewijzigd door
PeaceNlove op 21-08-2007 22:28
]