Toon posts:

Macbook help

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een vraagje ik ben van plan om een macbook te kopen (een zwarte)
nu is mijn vraag ik heb nog nooit in mijn leven met mac gewerkt het is een onbekent terein voor mij is mac simpel om mee te werken?

en wat vinde jullie van de macbook de positieve en negatieve kantjes ?
ik zou hem graag gebruiken om naar school te gaan vrij handig.

Wa raden jullie mij aan?

dank
Bart :)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi SpinXken, welkom op GoT :)

Ik moet helaas je topic op slot doen, omdat het niet aan Het algemeen beleid en aan Policy Apple Talk (update 10 juni 2007) voldoet. Hier op GoT verwachte enige mate van eigen inzet. Als je bijvoorbeeld in dit forum, is er bijvoorbeeld [MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 9 en [Van Windows naar Mac OS X]Overstappers vragen. In deze twee topics worden in prinicipe al je vragen beantwoord.

Mocht je na het doorlezen van deze twee topics nog vragen hebben, raadpleeg dan eerst search of bijvoorbeeld Google. Mocht je dan niet uitkomen, dan kun je of in een van die twee topics een vraag stellen of een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat het probleem is, wat je gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waaarom het niet voldeed.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.