Toon posts:

dual monitor scalen?

Pagina: 1
Acties:
  • 394 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik heb op dit moment een beamer naast mijn gewone monitor hangen nu is het alleen zo dat ik graag maar een deel van de resolutie wil gebruiken maar dat hij dat deel wel als voledig scherm beschouwt. laat maar zeggen dit idee:

het is nu zo:

Afbeeldingslocatie: http://img253.imageshack.us/img253/7114/op1ky3.jpg

en ik zou het graag zo zien:

Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/2951/op2rq8.jpg

ik weet dat ik dan een behoorlijk aantal pixels vergooi maar ik daar zo mijn redenen voor. met een film kan ik het nu prima scalen met bs player maar windows blijft gewoon beeldvullend.

Zijn daar apps voor die dit kunnen realiseren?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Ik snap je plan niet echt, maar met Powerstrip kun je custom resoluties maken, als dat is wat je zoekt?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De reso gewoon naar beneden gooien lijkt mij idd ook de beste optie. Dan heb je gewoon minder pixels, dus dan komt het er ook kleiner uit te zien, zoals je op je foto demonstreert.

Verwijderd

Topicstarter
leonpwner1 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:27:
Ik snap je plan niet echt, maar met Powerstrip kun je custom resoluties maken, als dat is wat je zoekt?
ik ga het even bekijken of ik ermee kan wat ik wil.
[edit, nee kan helaas niet]

En mijn doel is namelijk. Mijn beamer staat nu op een kast aan de zijkant van mijn kamer anders zou hij namelijn voor het scherm komen te staan dus het scerm is maar een klein deel van get geprojecteerde beeld. nu is dat met een film geen probleem want dan scale ik het venster gewoon naar de gewenste grootte, maar binnen windows zou ik dat ook graag willen..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 18:42 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kun je dat niet gewoon op de beamer instellen? Ik weet niet precies om wat voor afmetingen het gaat, maar vaak kun je de grootte van het scherm toch aardig veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:42:
Kun je dat niet gewoon op de beamer instellen? Ik weet niet precies om wat voor afmetingen het gaat, maar vaak kun je de grootte van het scherm toch aardig veranderen.
het is een zelfgemaakte enorme beamerkast dus ik kan daar verder niks aan veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
is er echt neimand die mij kan helpen?
Pagina: 1