Software voor 486

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-06 18:08
Ik ben op zoek naar goede software of games ofzo dat werkt met een 486 en 8MB RAM. Heb al veel gegoogled, maar ik vind niet echt veel. Misschien dat jullie iets weten ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:20

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wolfenstein? Doom I, II + expensions? Wordperfect, Windows 3.11 ? Probeer beter te zoeken want dit valt echt onder basic kennis.

Stunts :)

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 21-08-2007 17:48 ]

Wauw, een sig!

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Petervanakelyen schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:47:
Ik ben op zoek naar goede software of games ofzo dat werkt met een 486 en 8MB RAM. Heb al veel gegoogled, maar ik vind niet echt veel. Misschien dat jullie iets weten ?
Wat wil je dan voor software? Ik ga toch ook niet zomaar vragen, watazal ik eens op m'n pc intstalleren? :?

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Peter, ondanks dat het ongetwijfeld een vraag is waar je zelf al flink wat tijd in hebt gestoken kunnen wij hier ook niet veel mee. Er is heel veel software die ongetwijfeld nog zal draaien; maar ik kan me niet voorstellen dat je zelf al geen doel bedacht hebt? Voor een paar euro koop je namelijk een computer waar je nog gewoon Windows op kan draaien; dus waarom zou je dan moeilijk gaan doen op een historisch oude bak? Ik stel voor dat je begint met duidelijk krijgen van je wensen en dan kan je een nieuw topic starten nadat je Policy: Alle regels die op het forum gelden hebt doorgelezen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.