"Waar zie jij iets over de server staan? Daarbij hebben servers geen driveletters, hooguit dat je een drivemapping hebt naar die share die je als driveletter hebt staan. "
Ik zie nergens iets over servers staan. - Het gaat over letters in het algemeen, de letters zoals ze in Windows Verkenner worden weergegeven als je daar ook eventueel naar de Server kan gaan. Juist ómdat het geen Drive is herkent hij de letter niet en geeft soms een apparaat dezelfde letter. Dat kan bij het toewijzen van usb-apparaten problemen geven... En hierdoor kan je in Schijfbeheer een bepaalde letter niet toekennen/herkent hij een apparaat niet. Niet meer, niet minder
('Weet je zeker dat je PC niet alleen je USB behuizing herkent, ipv behuizing+hdd?" )
"Overigens gaat partitioneren met een schijf intern exact hetzelfde als met een externe disk. Of zo'n ding nu via P-ATA, S-ATA, SCSI, USB, Firewire, FibreChannel of wat dan ook is aangesloten, je blijft dezelfde software ervoor gebruiken. - Het gaat hier dacht ik over herkennen van de drive, je kan iets op verschillende manieren partitioneren en afhankelijk daarvan kan je hem op een bepaalde manier bekijken en is hij geschikt voor iets. In dit geval misschien herkennen.
Maar aangezien ik verder geen oplossing heb lijkt het mij handiger dit topic daar verder niet mee tot last te zijn.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 21-08-2007 17:11
]