Hi Onbeperkt bellen in het weekend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kreeg net een telefoontje van Hi. Veel blabla over dat ik vaste klant was, dus ook een aanbod. Dit kwam op het volgende neer:
- Je kunt bij Hi voortaan voor een vast bedrag (iets van 9 euro) per maand onbeperkt bellen in het weekend naar vast en KPN mobiele nummers.
- Dit kun je als abonnee een maand lang gratis uitproberen.
- Enige punt is dat je na die maand gaat betalen als je het niet opzegt.
- Opzeggen kan elk moment zonder opzegtermijn door te bellen met 1200 (klantenservice)

Aangezien ik altijd wel in ben om iets uit te proberen, zeker als het gratis is, heb ik ja gezegd. Ik ontvang nu binnen 2 weken een smsje en dan gaat het onbeperkt bellen in :)

Op de website van Hi kan ik alleen nog niets terug vinden. Toevallig nog meer mensen die dit aanbod hebben gehad? En zijn er nog adders onder het gras waar je rekening mee moet houden? :?

Ik had al gevraagd of het dan niet zo was dat je voor een bepaalde datum op moest zeggen omdat het anders met een maand wordt verlengt, maar dat was niet het geval zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Veel van de mensen die je belt zitten natuurlijk niet bij KPN op het mobiele netwerk.
Valt me überhaupt mee dat er naar mobiel gebeld mag worden gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Maar geldt het bellen naar KPN klanten ook voor mensen die bijv. via Telfort of Debitel op het KPN netwerk bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05 19:35
Anoniem: 4629 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:36:
Veel van de mensen die je belt zitten natuurlijk niet bij KPN op het mobiele netwerk.
Als je als jongere (weet niet hoe oud de TS is) een abonnement bij Hi hebt lopen, heb je grote kans dat een groot aandeel van de mensen waarmee je belt ook bij Hi is aangesloten, omdat Hi toch een 'jongeren'-provider is, gekeken naar advertentiestijl bijvoorbeeld.

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.