Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl/react?] DM icons en voorkeuren

Pagina: 1
Acties:

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik kwam daarnet tot de ontdekking dat als je aangeeft in je voorkeuren dat je geen DM's wilt ontvangen je ook geen DM-iconen bij andere gebruikers ziet staan, ongeacht je voorkeur dat je die wel wilt zien.

Logischer gedrag lijkt me dat je het icon ziet staan bij een user die DMs wil kunnen ontvangen en dat deze aanklikbaar is, om eventueel een foutmelding te krijgen dat je eerst direct messaging aan moet zetten voordat je deze gebruiker een bericht kan sturen :).

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Als je ze niet wilt ontvangen heeft het versturen toch ook weinig zin, een eventuele reactie zal je dan niet willen zien? :)
(Plus dat je je niet kan ubsubscriben in de huidige versie van react die we draaien.. )

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Heb je gelijk in. Maar waarom is er dan een pref om die knoppen zichtbaar te maken als dat overruled wordt met het niet willen ontvangen van DMs? :) Maak dan die instellingen onafhankelijk van elkaar zodat je mijn eerder geschetste situatie krijgt, of koppel het wel of niet tonen van de DM-knop bij gebruikers aan de instelling of ze willen kunnen DMen.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En er is natuurlijk ook een optie zonder functionaliteit te wijzigen: zet bij 'Toon myReact en DM-icons?' een hint als 'DM-icons alleen zichtbaar indien optie Direct Messages aangevinkt'. :)
Sowieso staan die 2 opties wat ver uit elkaar, dus kan een extra hint/verwijzing om de onderlinge relatie aan te duiden geen kwaad.

{signature}

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Voutloos schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:01:
En er is natuurlijk ook een optie zonder functionaliteit te wijzigen: zet bij 'Toon myReact en DM-icons?' een hint als 'DM-icons alleen zichtbaar indien optie Direct Messages aangevinkt'. :)
Sowieso staan die 2 opties wat ver uit elkaar, dus kan een extra hint/verwijzing om de onderlinge relatie aan te duiden geen kwaad.
Het zijn 2 verschillende dingen ;)
Je kan prima DM icoons uitzetten en toch DM's ontvangen (je kunt ze dan lezen/aanmaken via het menu bovenin).

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zeg toch ook nergens dat 1 vd 2 opties overbodig is cq moet verdwijnen? ;)
Ik vind de huidige werking prima, maar vraag me gewoon af of de combinatie (NEE, geen DM - JA, wel icons en huis-aan-huis bladen :+ ) toegelicht zou moeten worden.

{signature}

Pagina: 1