Ik zoek een gamepad met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Kortom, hij moet niet al te duur zijn
. Wel zou ik het liefst een USB-aansluiting hebben en tenminste 10 knoppen. Zijn dit soort gamepads er, of heb ik pech?
Verwijderd
Ik weet niet hoeveel geld je uit wilt geven, maar misschien is een playstation pad een idee.
De Sidewinder gamepad is een goede keuze. Mijn favoriet is echter het 'oude' model ('99) en die is gewoon via de gameport aan te sluiten.
Verwijderd
ik heb de gravis eliminator pro.
10 knoppen usb aansluiting werkt goed in w2k en bovendien niet duur zo'n 50 a 60 gulden.
10 knoppen usb aansluiting werkt goed in w2k en bovendien niet duur zo'n 50 a 60 gulden.
Gravis gamepad pro, 10 knoppen, 25 piek per stuk
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
wel goedkoop dius maar zonder usb en die dingen zijn een ramp onder w2k. Heb ik ervaring mee namelijkOp zondag 11 februari 2001 03:36 schreef OO0nMe het volgende:
Verwijderd
Vandaar dat die van mij (ook een gravis gamepad) het niet doet
. Ik heb em al een tijdje maar onder Win98 was het echt een goede. vooral voor racegames etc.
Verwijderd
Ik zie net op www.gravis.com dat de gamepad pro er ook in usb uitvoering is. hijs dan wel zwart en heet dan de uhhhh o gewoon gamepad pro USB. maar hij ondersteunt alleen maar win95+98 games. maar zijn er al games die egt win2000 nodig hebben? volgens mij niet!
Sidewinder van Microsoft, kost rond de tachtig pieken 
Ik heb nu de Sidewinder Pro USB, lichtgrijs en is het nieuwe model. Heb ook het oude model, zwart, game-port gehad en vond die wel beter werken. Helaas is ie gesneuveld
.....
Ik heb nu de Sidewinder Pro USB, lichtgrijs en is het nieuwe model. Heb ook het oude model, zwart, game-port gehad en vond die wel beter werken. Helaas is ie gesneuveld
Heel simpel eigenlijk: Microsoft Sidewinder GamepadOp zaterdag 10 februari 2001 18:33 schreef kickert het volgende:
Hoe heet die dan precies (die microsoft)
De sidewinder gamepad is een braaf ding dat het lekker doet. Er zitten 6 knoppen voorop en 2 bovenop, en dat is wel zo fijn.
Zo'n Gravis heeft 4 knoppen voorop en 4 boven, dat is echt irritant, ik ga m'n middelvingers toch niet gebruiken!
Zo'n Gravis heeft 4 knoppen voorop en 4 boven, dat is echt irritant, ik ga m'n middelvingers toch niet gebruiken!
Die ga ik waarschijlijk kopen.. Lijkt echt sprekend op die van de playstation (1)Op zaterdag 10 februari 2001 19:22 schreef SuB het volgende:
Ik heb er twee, werkt perfect: F.50,- Echt een aanrader, als je win98 als OS hebt dan ...:POp zondag 11 februari 2001 03:36 schreef OO0nMe het volgende:
Ik kan zelfs mbv NeoRageX alle neogeo spellen (samurai shodown IV, Metal Slug enz.) perfect spelen met twee spelers.. errug cool! Ook SNES emulatie is vet met zun tweeën, Super tennis rules..*D
Natuurlijk zijn 'gewone' PC spellen ook erg goed te spelen mbv deze joypad(s): rayman2 bijvoorbeeld, werkt perfect: je kan zelfs een klein stickje op de pad draaien: een soort N64-stick effect.
" Play the violent strings of my symphony "
BTW, er zijn ook beta win2k drivers uit, de laaste keer dat ik het had geprobeerd met mijn Gravis exterminator lukte het wel aardig, maar lang niet perfect. Tja, als je goedkoop wil, dan moet je voor de gamepad pro gaan, ik heb nog geen goeie gamepad gezien met 10 knoppen die je voor 50 piek kunt kopen.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
ik heb de MS Freestyle Pro,
Zo'n lekker ding
net of hij voor mijn handen zijn gegoten!
Zo'n lekker ding
net of hij voor mijn handen zijn gegoten!
Inderdaad, die gamepad heb ik ook al een tijdje en ik vind 'em nog steeds de lekkerste!Op zaterdag 10 februari 2001 18:30 schreef TheBrain het volgende:
De Sidewinder gamepad is een goede keuze. Mijn favoriet is echter het 'oude' model ('99) en die is gewoon via de gameport aan te sluiten.
Pagina: 1