[Koeling] Fans stil en mooi

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:59
Ik wil graag een stel stille fans kopen maar die wel een blauw ledje bezitten of er iig mooi uitzien.
Probleem is alleen al die verschillende waardes die op internet worden gegeven omtrent de specificaties van de fans.
Ik heb zelf nu drie 120mm Thermaltake fans die veel lawaai maken en ik wil ze alledrie vervangen.
Nu was mn oog gevallen op de Noctua NF-S12-1200 die extreem stil zijn en een hoge cfm bieden, maarrr ze zijn echt lelijk (hoe kun je in hemelsnaam zulke kleuren gebruiken?).
Nu zat ik te denken aan Coolermaster fans (120mm blauwe ledjes) aangezien ik er eentje van 80mm heb en die hoor je praktisch niet, alleen ik kan het nergens vergelijken want op internet kan ik mijn huidige fans nergens vergelijken met die van Coolermaster omdat iedere site andere meetopstellingen gebruikt...

Iemand tips of eigen ervaring met een stel fans met blauwe ledjes?

M3P - M3LR - 6320Wp

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Over het hoe te vergelijken zijn verschillende topics geweest :) Ook over de verschillende fans zijn al diverse topics (al dan niet met blauwe ledjes)

Overigens denk ik wel dat je een keuze moet maken tussen mooi of herrie, meestal gaan die twee namelijk niet zo goed samen :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.