Toon posts:

CSS Met vista

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Sinds kort heb ik een nieuwe laptop (Acer Aspire 5103). Nu wou ik daar graag een spelletje op spelen dus ik dacht, ik pak Css. Nu ik steam geinstaleerd heb, gaat ie updaten wanneer ik steam aanklik maar hij komt niet verder als de 26% en dan zegt ie: Unable to open steamnew.exe for writing of hij zegt: Unable to open steamtmp.exe for writing. Heeft iemand een idee hoe dit optelossen?

Volgend probleem: Ik had steam verwijderd en wou het opnieuw instaleren, maar wanneer ik nu wil installeren geeft ie aan: Error in custom action. The libary C:\Windows\(heel nr).TMP\WiseCustomCalla.dll is invalid or could not be found.

Weet iemand hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt voor de moeite!

Nuldertien

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:27
Start Steam eens op met Admin Rechten...

Rechtermuisknop snelkoppeling en dan > Uitvoeren als Administrator (Of iets in die geest)
Dit zelfde geld voor de installer...

Ik neem aan dat de update die je probeert te installeren wel Vista support heeft. Moch dat niet zo zijn dan kun je de snelkoppeling voorgoed aanpassen. Rechtermuisknop op de snelkoppeling > Eigenschappen. En daar ergens zoeken voor een vinkje "Uitvoeren als administrator". Zodra je die aan hebt start hij altijd op als Administrator (En zul je ook elke keer op OK moeten drukken bij het opstarten)

[ Voor 67% gewijzigd door Saeverix op 21-08-2007 14:08 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg nu steam niet geinstalleerd, zit met dit probleem:

Volgend probleem: Ik had steam verwijderd en wou het opnieuw instaleren, maar wanneer ik nu wil installeren geeft ie aan: Error in custom action. The libary C:\Windows\(heel nr).TMP\WiseCustomCalla.dll is invalid or could not be found.

En wat betreft de update, het is een automatische update dus denk wel dat die ook voor vista is.

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:27
Ja, al geprobeerd wat ik zei? Installer ook uitvoeren op deze manier? Rechtermuisknop installer en dan > Uitvoeren als Administrator (Of iets in die geest)

[ Voor 5% gewijzigd door Saeverix op 21-08-2007 14:15 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Verwijderd

Topicstarter
Jup, staat bij steam er niet tussen (uitvoeren als administrator).

Verwijderd

Topicstarter
Steam inmiddels kunnen installeren (vraag niet hoe) Maar nog steeds blijft ie op de 26% hangen. zoals ik al aangaf bij mijn eerste probleem. En heb dat vinkje ook aangevinkt.
Pagina: 1