[Bootcamp] Fn-key als Ctrl in windows?

Pagina: 1
Acties:

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Aangezien de keyboard lay-out van mijn MacBook Pro de function key op de plaats heeft waar normaal de control knop zit.
Opzich heb ik daar normaal gesproken geen probleem mee, maar tijdens mijn eerste potje Counter Strike: Source in windows bleek het toch wel onhandig dat daar geen control knop zat. En de Function knop kan je niet "mappen" binnen het spel.
Is er een mogelijkheid om softwarematig de knoppen om te wisselen, of moet ik dan eigenlijk zoeken op een counterstrike forum naar een oplossing?

• Chris_eBK
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-01 20:54
Ik gebruik zelf hiervoor Sharpkeys . Hiermee kan je heel gemakkelijk toetsen remappen in windows. Dit zou 't truukje dus wel moeten doen :).

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan ook remapkey uit de Windows resource kit gebruiken, heb je geen 3rd party meuksels nodig :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Thanks! Kan het vanavond pas checken omdat ik nu op me werk zit, maar ik geloof er wel in dat het goed zal komen. Had zelf de hoop bijna opgegeven, en de shift knop als control gaan gebruiken (omdat je die wel kan mappen in CS).

Edit: Helaas, het werkt niet. Blijkbaar geeft de function key geen code terug die ge 'mapped' kan worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Magnetic_Man op 22-08-2007 00:02 ]