Ik ben op dit moment met een applicatie te schrijven, maar nu heb ik het probleem dat ik een corrupte heap krijg als een bepaalde functie is uitgevoerd..
foutmelding:
Als ik de Houghtransform uitvoer, dan gaat alles nog goed. Maar op het moment dat de loop voor de 2e keer weer begint, komt er een heap error op !_kbhit().
Voer ik de houghtransform niet uit, dan gaat alles goed. Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Gebruik ik misschien teveel geheugen ofzo?
Nu ben ik dus eigenlijk op zoek naar een tooltje waarmee ik het gebruikte geheugen kan controloeren. Heeft iemand hier iets voor?
C:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| while( !_kbhit() ) { // knip int **A; // 2 dimensional array, 360 * maxRange A = HoughTransform(pDisplayImagePixels, 1280, blobs[biggest], pDisplayImagePixels); free(A); // knip } |
foutmelding:
Dat breakpoint is niet geset, dus daar kan het niet aan liggen.Windows has encountered a breakpoint in App.exe
This may be due to a corruption in the heap and indicates a bug in App.exe or any DLLs it has loaded.
The output window may have more diagnostic information
Als ik de Houghtransform uitvoer, dan gaat alles nog goed. Maar op het moment dat de loop voor de 2e keer weer begint, komt er een heap error op !_kbhit().
Voer ik de houghtransform niet uit, dan gaat alles goed. Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Gebruik ik misschien teveel geheugen ofzo?
Nu ben ik dus eigenlijk op zoek naar een tooltje waarmee ik het gebruikte geheugen kan controloeren. Heeft iemand hier iets voor?
[ Voor 6% gewijzigd door Bint op 21-08-2007 13:03 ]
Memories of yesterday, will grow, but never die