Toon posts:

Computer werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb zo'n 6 weken geleden een nieuwe computer gekocht en gister wilde ik hem afsluiten, er leek niets aan de hand, toen drukte ik op afsluiten, het beeldscherm ging uit en heel even kreeg ik 'No Signal' te zien en het beeldscherm ging op zwart (het lichtje staat nog op oranje).
Na verscheidene keren op het 'aan/uit' knopje te hebben gedrukt komt er geen beeld.
Ik moest weg dus ik denk ik duw de power knop van de comp maar ff 5 sec in en dan kijk ik morgen wel weer.

Vandaag is het probleem er echter nogsteeds: Ik druk op de power knop en de fans maken meer lawaai dan ooit en in een flits zie ik weer heel even 'no signal' verschijnen.

Is dit probleem op te lossen zonder naar de PC boer te gaan?

vr gr Andries Swart

edit:

specs:

C2D E6600 @ 3,3GHz
8800GTS
SonataII (450W)
500GB seagate 7200.10
GA-P35C-DS3R
DDR2-800 TEAM 2GB PC6400

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 13:20 ]

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-01 16:11
Zit je kabel van de videokaart wel goed (Waarschijnlijk wel)
Stop er eens een andere videokaart in en test het dan.

[ Voor 7% gewijzigd door DeepFreeze.NL op 21-08-2007 13:00 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter volledig door te nemen, en alle stappen op te volgen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Oftewel, als je garantie hebt, ga dan gewoon terug naar de computerboer! Als je zelf gaat lopen kloten kan hij straks ook nog zeggen: "mja daag, jij hebt geen garantie meer, je hebt zelf lopen kloten!"

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties maar ik heb toch geen garantie meer op mijn CPU (overgeclocked) op de rest heb ik nog wel garantie neem ik aan?

En wat zal/kan hij er van zeggen dat ik m'n CPU heb overgeclocked?

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:51

Kwastie

Awesomeness

intern geheugen waarschijnlijk stuk..

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Verwijderd

dat hoef je helemaal niet te zeggen,even je bios battery eruit halen en je ziet er niks meer van,het kan ook nog goed aan het overcloken liggen,even je cmos resseten{dus het battery er even uithalen of de stekker er een nacht uit laten} en waarom begin je met overcloken als je bang bent dat je garantie verloopt :?

Verwijderd

zoals gambieter zei: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doornemen. Met "mijn pc doet het niet, weten jullie wat er aan de hand is" ga je niet ver geraken vrees ik. Begin allereerst al eens met op te sommen wat je zelf zoal geprobeerd hebt om het probleem te troubleshooten?

*edit* en met mensen die hier in het wild zitten te raden ga je ook niet veel kunnen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 13:31 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-02 00:36
Voeding kapot misschien? Of niet genoeg vermogen?

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-02 22:41

Comgenie

Soms heb je dat

Het kan simpel weg van alles zijn. Even kijken of alle draden nog goed zitten. Probeer de bios batterij er een tijdje uit te laten zodat alle instellingen op 'default' komen te staan. Werkt het dan nog niet. Dan is het makkelijkst om even naar die pc boer te gaan ipv zelf wat gaan kutten. =)

No animals were harmed in the making of this comment.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga inderdaad even de bios batterij eruit halen en als het dan nog niet werkt ga ik maar naar de pc boer, iig bedankt voor jullie hulp en tips!

Topic mag opslot..

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Topic gaat op slot, niet omdat jij het vraagt (vragen om slotjes is nadrukkelijk niet gewenst :o ), maar omdat je je niet aan het beleid gehouden hebt mbt zelfwerkzaamheid, en dan met name het feit dat je nog niets met de troubleshooter gedaan hebt voordat je postte.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.