Problemen met de P5ND2-SLi !

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Ik had gister met mijn vader een nieuwe upgrade set gekocht voor mijn pc, zodat ik wat betere prestaties krijg met de nieuwste games.

Nou heb ik dit gekocht:

Asus P5ND2-SLi
Dual-Core E2140 (2x 1,6 Ghz)
1GB DDR2 PC5300 (Corshair)
480 Watt voeding
EVGA 8600 GT Superclocked

Nou heb ik met het moederbord boekje erbij alles aangesloten, en zodra ik me PC aanzette kreeg ik het volgende probleem, geen beeld! Het lampje van de voorkant van mijn PC brandde gewoon, maar niet het rode lampje (of de HDD bezig is of niet). En alle fans draaide gewoon, maar geen beeld :S

Dus vandaag meegenomen naar een vriend, we hebben van alles geprobeerd, alleen moederbord met voeding, processor en geheugen maar nog steeds geen beeld, en toenet werd het lampje aan de voorkant rood :S En nu ineens geen lampje meer.

Ik ben ten einde raad, ik wil graag gamen, maar ik krijg gewoon geen beeld! Kan iemand helpen?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:45

Thandor

SilverStreak

CSL Beleid
Probleemtopics horen niet in CSL :o

Pak de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter er eens bij. Troubleshoot alles en gebruik enkel essentiële hardware. Zorg dat je goed bijhoudt wat er precies gebeurt, wanneer (en met welke onderdelen) krijg je wel een piepje of lampje, wanneer niet. Etc.
we hebben van alles geprobeerd, alleen moederbord met voeding, processor en geheugen maar nog steeds geen beeld,
Dan heb je een aantal 'verdachte' onderdelen. Kun je de voeding, de processor en het geheugen niet eens testen in een andere machine? Ervanuitgaande dat de hardware allemaal compatible met elkaar zou zijn heb je dan heel vlot het antwoord gevonden :).

Mocht je daar niet uitkomen open dan een topic in het subforum dat aansluit op het onderdeel waarvan jij denkt dat dit de boosdoener is. Zorg er dan voor dat je een duidelijke topicstart hebt en de policy / FAQ in het desbetreffende subforum even doorneemt zodat het topic in orde is :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.