Asus P5K moederbord compatible met 1 NVIDIA videokaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik sta op het punt een P5K mobo, Q6600 en nieuwe geheugen aan te schaffen. En nu wil ik weten of het mogelijk is hierop ook een Nvidia kaart aan te sluiten als mijn ATI X1950XT aan vervanging toe is.

Want de P5K is een Crossfire compatible mobo maar is het dan wel mogelijk om 1 NVIDIA videokaart op dit mobo aan te sluiten?
En voor de duidelijkheid ik bedoel deze versie van het moederbord.

BVD voor jullie antwoorden _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door LIMIT-AR op 21-08-2007 12:55 ]

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Dat moet geen enkel probleem zijn.
Ik denk zelfs dat 2x een nVidia kaart ook nog wel gaat werken. De functie SLI kun je echter niet gebruiken omdat je bord dat niet ondersteund.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zolang het mobo PCI-Express is, past alles van elk merk dat ook PCI-Express is :)
Dreamstar schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:08:
Dat moet geen enkel probleem zijn.
Ik denk zelfs dat 2x een nVidia kaart ook nog wel gaat werken. De functie SLI kun je echter niet gebruiken omdat je bord dat niet ondersteund.
Je spreekt jezelf tegen vriend: 2x een nVidia-kaart = SLi ;)

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
OK heel erg bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga maar is bestellen :)

Verwijderd

Even een kleine kantnoot:

2 grakas != SLi

SLi betekent dat je de kracht van de 2 kaarten combineert voor 1 scherm, als je SLi disabled met 2 graka's heb je gewoon de mogelijkheid om 4 displays aan te sluiten, maar aangezien de meeste spellen hier moeite mee hebben is dat best doelloos (behalve voor flightsims of andere speciale spellen dan)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beetje rare topic - waarom zou een bord met een 16x PCIe slot niet compatibel zijn met een 16x PCIe kaart :?

Sowieso had je zelf op internet kunnen zoeken naar reviews van dit bord icm nVidia-based kaarten. Die vind je genoeg - deze combo kwam nota bene voor in de Tweakers.net Best Buy Guide voor juli 2007 :z

Kortom graag wat meer eigen inzet tonen voor je een topic opent :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.