Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Die optie ken ik ook ja, maar laadt deze dan opnieuw de ID3 tag in? Die worden toch uit de actieve playlist gehaald?Terw_Dan schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:39:
Als je die 15000 nummers in de playlist zet, en deze vervolgens opslaat als .html file dan zou je ze ook allemaal moeten hebben. En die optie zit standaard in winamp.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Kan me niet herrinneren dat mijn het niet lukte om 18,5K in te laden..
Het aanzetten van ID3 tags lezen kan ik wel aanraden ivm zoekacties ed.
Hoelang heb je winamp laden pruttelen en wat gebeurde er in de app?
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
En kwa CPU/Geheugen gebruik zie ik niet veel verandering.
Ik meen dat die dat wel deed. Al is het lang geleden dat ik dit gebruikt heb, maar je kunt het proberen natuurlijk.Hari-Bo schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:41:
[...]
Die optie ken ik ook ja, maar laadt deze dan opnieuw de ID3 tag in? Die worden toch uit de actieve playlist gehaald?
open 1x in winamp al je tracks, druk ctrl-a (selecteer al je nummers) en klik onderaan in je playlist op 'read extended info on selection' (of druk ctrl-alt-e)
vervolgens wacht je een kwartier oid, en daarna sla je je playlist op als .m3u file oid.
Als je hem dan weer opent zijn al je mp3's al ingelezen (dwz, id3 tags staan goed)
enige nadeel wat ik merk sinds winamp 5.3 is dat het inladen van een playlist een stuk langer duurt dan in vorige versies.. soms wel 10-20 seconden, waar het eerst bijna 'instant' gebeurde.
(en dat terwijl ik nu zelfs een snellere schijf heb dan 'vroeger')
@terw_dan:
waarom in godesnaam als html opslaan? .pls en .m3u zijn playlist files. .html is een WEB document bestand. dit is hier niet voor gemaakt, en is dus niet slim.
(al kan je natuurlijk elke extentie koppelen aan een playlist, maar dat kan ook aan jpegs etc.)
[ Voor 17% gewijzigd door BasieP op 21-08-2007 13:48 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ik heb dit programma (slechts 800kb) gevonden ga het vanavond uit proberen.
Waarom laadt je de boel niet gewoon in in de medialibrary? Op die maniet kun je er ook nog op allerlei manieren in zoeken.
Zet aan dat je de metadata ingeladen wilt hebben op het moment dat de files worden ingelezen en laat winamp je directories bekijken. (en zet het iedere x minuten herindexeren uit)
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Maar het programma werkt perfect om een playlist aan te maken, zeker een aanrader!
Hehe, nog iemand die het snaptHari-Bo schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 07:47:
Ik wil geen medialibrary enkel een playlist
Vreemd dat het niet gewoon 'werkt'. Ik doe het zelf met bijna 10k nummers en dat gaat altijd goed (als je maar 15 minuten wacht
Ik snap de library wel, maar ik vind het totaal geen toegevoegde waarde hebben voor mij. Want ik wil 1 lijst en gebruik altijd de shuffle functie om constant varieerende muziek te luisteren.IceStorm schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:30:
[...]
Hehe, nog iemand die het snaptOf nog iemand die die library niet snapt net als ik
Vreemd dat het niet gewoon 'werkt'. Ik doe het zelf met bijna 10k nummers en dat gaat altijd goed (als je maar 15 minuten wacht) en ik heb het ook wel eens met een kleine 30k nummers gedaan, werkte ook prima (met wat geduld).