Toon posts:

Laden Acer Aspire 5020 problematisch!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onze laptop is nu 2 jaar oud en geeft ontzettend veel problemen met het opladen.
Het begon toen ik hem op de oplader had gehad en hij vervolgens toch leeg bleek te zijn, hij had dus niet bijgeladen.

Ook als ik aan het werk ben met de adapter op de stroomvoorziening, dan begint het beeld te knipperen, hij begint soms te piepen en je ziet het icoontje rechtsonder in beeld verspringen van een batterij, naar een stekker, naar een stekker met bliksemschicht.

Terwijl hij dus aan de lading staat, krijg hij dus niet continu stroom op de een of andere manier.

Als ik de accu eruit haal, en 1:1 met de adapter werk dan gaat het goed. Dus ik denk dat het niet aan de adapter ligt.

Maar ja, waar wel aan???? Kan het zijn dat de accu overleden is, of ligt het probleem in de laptop zelf?

Wie o wie kan mij helpen? Om nou zomaar lukraak een nieuwe accu aan te schaffen is ook zo wat!

Alvast bedankt.

Manon

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik zou eerder denken dat het aan de hardware ligt in de laptop zelf die voor de aansturing van de accu zorgt... Je zou kunnen kijken of je van iemand met een gelijk type accu die zou kunnen proberen (mits iemand in de buurt/kenniskring uiteraard dat heeft).

Iig wens ik je veel suc6 want de 502x serie is volgens mij zo ongeveer de slechtste laptop die ik ooit heb gezien, vele verhalen op GoT en ook mn buurjongen heeft (had) er een...