Op het moment bel ik via lebara voor 12 cent naar een amerikaans nummer. Nu vroeg ik me af of de ander in amerika daar dan ook voor betaald? Het gaat om een amerikaans t-mobile prepaidkaart.
Lijkt me niet, jij betaald toch ook nooit als jij gebeld wordt? (tenzij je in het buitenland zit met een Nederlandse simkaart)
I see red pixels.
Maar in amerika moet je namelijk ook betalen als je een smsje krijgt van iemand, ookal is dat van een andere amerikaanse telefoon.
In sommige landen betaald de ontvanger standaard ook. Ik weet alleen even niet of dat in de VS ook zo is.
darkdesign schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:34:
Op het moment bel ik via lebara voor 12 cent naar een amerikaans nummer. Nu vroeg ik me af of de ander in amerika daar dan ook voor betaald? Het gaat om een amerikaans t-mobile prepaidkaart.
wwwhizz schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:38:
Lijkt me niet, jij betaald toch ook nooit als jij gebeld wordt? (tenzij je in het buitenland zit met een Nederlandse simkaart)
Jimster schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:43:
In sommige landen betaald de ontvanger standaard ook. Ik weet alleen even niet of dat in de VS ook zo is.
Ontopic, wat zegt lebara hierover? Kan me toch niet voorstellen dat daar nergens iets over te vinden is als de ontvanger moet betalen.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Even simpel gezegd: ja. In Amerika is het zo geregeld dat je voor uitgaande gesprekken moet betalen, maar ook voor inkomende. Dit geldt dus ook voor het buitenland en ook voor Lebara.
DaannO schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:17:
Even simpel gezegd: ja. In Amerika is het zo geregeld dat je voor uitgaande gesprekken moet betalen, maar ook voor inkomende. Dit geld dus ook voor het buitenland en ook voor Lebara.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Dat is toch heel wazig? Hoeveel kost dat dan voor degene die in amerika een telefoon heeft?DaannO schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:17:
Even simpel gezegd: ja. In Amerika is het zo geregeld dat je voor uitgaande gesprekken moet betalen, maar ook voor inkomende. Dit geldt dus ook voor het buitenland en ook voor Lebara.
Net lebara gebeld, die zeggen dat amerika dan niks hoeft te betalen.
[ Voor 8% gewijzigd door darkdesign op 21-08-2007 12:30 ]
SorrySnoeiKoei schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:16:
Gaan we nou allemaal elkaars taalfouten overnemen?
Ontopic, wat zegt Lebara hierover? Ik Kan me toch niet voorstellen dat daar nergens iets over te vinden is als de ontvanger moet betalen.
Lebara bellen, of het aan degene vragen in de VS is waarschijnlijk sneller dan het hier bij ons vragen...
Nah, Lebara zegt dat het niets kost. Nu nog even diegene in de VS belllen/sms-en, dan weet je het helemaal 100% zeker.
Nah, Lebara zegt dat het niets kost. Nu nog even diegene in de VS belllen/sms-en, dan weet je het helemaal 100% zeker.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()