Kan ik mijn LG L194WT ook op 4:3 instellen zodat ik twee zwarte balken aan de zijkanten heb? Ik heb het een keer gezien op een screenshot van iemand. Alleen heb ik bij Catalyst Control Center gekeken waar ik niks gevonden heb.
Verwijderd
Aansluiten via DVI en vervolgens aanpassen in de "digital panel option" in catalyst control center. Simpel
Bedoel je dan Image Scaling bij Attributes? Volgens mij werkt die niet..Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:20:
Aansluiten via DVI en vervolgens aanpassen in de "digital panel option" in catalyst control center. Simpel
Die bedoelt hij ja, die werkt alleen bij bepaalde resoluties. (Hier in ieder geval), nogal irritant. Volgens mij kan ATi Tray Tools er wat beter mee overweg.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Kanje daarmee wel 4:3 instellen?Mojo schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:20:
Die bedoelt hij ja, die werkt alleen bij bepaalde resoluties. (Hier in ieder geval), nogal irritant. Volgens mij kan ATi Tray Tools er wat beter mee overweg.
Heel vreemd bij een resolutie van 1360x768 en 1360x1024 (75hz) krijg ik wel zwarte randen om het beeld en bij andere resoluties niet? Hoe kan dit?
Ik weet wel dat je niet je topic binnen 24u moet kicken, en tevens dat je je bericht moet editen als je iets toe te voegen hebt.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:37:
Niemand die weet hoe het moet?
Probeer zoals gevraagd AtiTools even, dat programma kan veel meer dan de CCC.
Zoals ik al had gezegd, het werkt hier maar bij bepaalde resoluties. Heb zelf ATi Tray Tools ook geprobeerd, met hetzelfde resultaat. Ik denk dat het gewoon niet kan
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
En weet iemand hoe dat zit bij Nvidia kaarten? Zelfde 'probleem'?
Bedoelde je deze misschien?
L194WT-SF monitor vragen
Dat is met het afspelen van 4:3 materiaal, dan gaat het vanzelf. Aan de monitor zelf is weinig in te stellen, bij mijn weten..
L194WT-SF monitor vragen
Dat is met het afspelen van 4:3 materiaal, dan gaat het vanzelf. Aan de monitor zelf is weinig in te stellen, bij mijn weten..
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Het gaat me vooral om gamen. Overlays lijkt me geen probleem idd...Peenutzz schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:37:
Bedoelde je deze misschien?
L194WT-SF monitor vragen
De nVidia drivers geven standaard de optie de monitor te laten scalen, de videokaart te laten scalen of balken weer te geven, ongeacht de resolutie - naar mijn weten, een sutkje beter geregeld dus.gabberjoost schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:38:
En weet iemand hoe dat zit bij Nvidia kaarten? Zelfde 'probleem'?
Pagina: 1