Notebookkaart opnieuw installeren na mislukte eerste poging

Pagina: 1
Acties:

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik kreeg een notebook binnen waarbij de gebruiker niet op de juiste manier een draadloze netwerkkaart had geinstalleerd (Belkin 54G).

Kaart doet het wel in andere laptop, is dus niet stuk. Andere kaarten doen het in deze laptop wel, kaartbus is dus ook niet stuk. Alleen de installatieprocedure loopt steeds vast zodra ik de melding heb gehad om de kaart er in te stoppen. Ik gebruik dus de software van Belkin.

Ik heb dus het idee dat er iets is blijven 'hangen', waardoor de procedure niet goed meer verloopt. Ik heb (ook in veilige modus) alle Belkin bestanden al verwijderd, ook in het register, maar dit helpt helaas niets.

Bij deinstallatie, krijg ik ook de foutmelding; "In remove driver is een fout opgetreden" etc.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Alvast bedankt. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Roamor op 21-08-2007 10:43 ]

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-02 16:30
In geval van Windows XP:
Systeem herstel en dan naar de dag terug voor de installatie van de driver!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb je de bijbehorende software wel nodig? Kun je niet beter de kaart erin stoppen, en zelf de drivers hiervan te installeren? Daarna kun je gewoon gebruik maken van de Windows Zero Configuration service.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:01
Misschien dat je met een DriverCleaner iets kan doen.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
jjbstolk schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:32:
In geval van Windows XP:
Systeem herstel en dan naar de dag terug voor de installatie van de driver!
Zover ging die helaas niet terug. Ipv dat gebruikers meteen bellen.... ;)
Exorcist schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:22:
Heb je de bijbehorende software wel nodig? Kun je niet beter de kaart erin stoppen, en zelf de drivers hiervan te installeren? Daarna kun je gewoon gebruik maken van de Windows Zero Configuration service.
Ja, de drivers zitten helaas ingebakken in de software, dus dan kan ik met WZC ook helaas niets.
ThinkPadd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:28:
Misschien dat je met een DriverCleaner iets kan doen.
Ik ben met CCleaner aan de slag geweest, mocht niet baten. Ik heb inmiddels hem wel geinstalleerd gekregen, door met een schone XP te beginnen. Niet echt netjes, maar ik had er genoeg van. :)

Niettemin bedankt, misschien dat iemand nog een oplossing weet voor de ongelukkigen die hier via de search terecht komen?

[ Voor 5% gewijzigd door Roamor op 21-08-2007 17:50 ]