Toon posts:

Moederbord 2xPCI-E 8800GTX

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn processor keuze heb ik gemaakt, het gaat de Q6600 worden.
Nu wil ik 2 videokaarten ben nog aan het kijken welke, de 8800GTS of GTX
Maar nu heb ik dus een moederbord nodig die dit ondersteunt.
Ik heb daar totaal geen verstand van. Het moet wel zo zijn dat, de koelers van de kaarten genoeg ruimte hebben.

Dan heb ik nog een vraag over de videokaart.
Is het mogelijk om later een nieuwe videokaart te kopen, bv de opvolger van de 8800 en die in sli opstelling te gooien met een 8800GTX? dus dat ik maar één kaart hoef te vervangen en niet gelijk 2.
dat ze dan wel nog kunnen samenwerken?

Nu heb ik al een asus moederbord gezien, maar ik weet niet of de ruimte tussen de 2 pci-e slots groot genoeg is om die grote videokoeler ertussen te hangen. ASUS P5N-E SLI.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom begin je niet eerst bij de FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen? Dit is een klepel en klok verhaal, je hebt er inderdaad geen verstand van. En op deze manier ga je dat ook niet krijgen. Oftewel: ga zelf op onderzoek uit.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
Het beste kan je nu gewoon 1 8800gtx kopen en dan als de opvolger komt deze verkopen en de opvolger kopen, SLI kost je bakken en het is z'n geld niet waard (behalve als je 2 erg goedkope kaartjes op de kop kan tikken)

http://specs.tweak.to/15535

Verwijderd

Topicstarter
ow oke, maar als ik nu 2 kaarten koop, kan ik dan niet weer een aantal jaar ertegenaan? of gaan de ontwikkelingen gewoon zo hard dat ik daar niet eens iets aan heb?
Het is trouwens een cadeau voor mijn zoon. ik kwam net wel deze site tegen: http://www.popelectronics...ductid=1312&cat=44&page=1
misschien is dat dan een goede optie? die is best goedkoop en de specs lijken mij ook wel ok?

• ictprutser
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-12-2025

ictprutser

Schotse_Hooglanders

kijk anders eens naar de best buy guide: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2007
als het te duur is kun je onderdelen als geluidskaart e.d. makkelijk schrappen.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

zie het slotje van mijn collega Abbadon op je vorige topic. Dit soort vragen horen niet thuis op GoT.
Dit is een forum voor de gevorderde computergebruiker en dit soort vragen zijn gemakkelijk op internet op te zoeken.

Dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.