Ik heb nu een 360 watt PSU van chiefteck die standaard bij mijn case zat,... en volgensmij zijn al mijn voltages behoorlijk verkeerd...
de onderdelen die ik heb zijn grotendeels nieuw door i.v.m. garantie vervangen.
Mijn Specs zijn:
AMD Athlon64 3700+ s939 (was een 3500+)
Asus A8N-Sli Deluxe
XFX GF 7900GS 450M (6-pins, was 4-pins)
2x 512MB Corsair ValueSelect DDR geheugen
Western Digital 160GB SATA
Creative Soundblaster Audigy 2 ZS
LG DVD-ROM Speler
LG DVD Writer
En hier een paar screens:
CPU-Z

Shot at 2007-08-20
Heb gelezen dat het standaard voltage van mijn CPU 1,45v is terwijl hij nu op 1,38v draait

Shot at 2007-08-20
Deze voltages brachten me ook al in de war....
voordat mijn CPU en GPU vervangen werden voor garantie haalde ik rond de 4800 punten in 3DMARK06, nu nog maar 3600 punten, terwijl de CPU score ongeveer hetzelfde is en de GPU bijna identiek is...
Is mijn voeding kapot en geeft het verkeerde voltages of is het een ander probleem?
p.s. tis een redelijk oude voeding d.w.z. 20-pins op mobo i.p.v. 24-pins (wat mijn mobo nodig heeft) en geen PCI-e stekker (dus videokaart loopt van 6-pin naar 2 molex)
*Edit*
In 3DMARK haal ik een lage score, als ik mijn GPU zonder voeding laat draaien, haal ik dezelfde score. Hierdoor in gedachte dat mijn voeding niet genoeg stroom leverde, heb ik een andere voeding alleen op mijn GPU gezet en mijn originele voeding op de rest van de onderdelen.... weer dezelfde lage score
de onderdelen die ik heb zijn grotendeels nieuw door i.v.m. garantie vervangen.
Mijn Specs zijn:
AMD Athlon64 3700+ s939 (was een 3500+)
Asus A8N-Sli Deluxe
XFX GF 7900GS 450M (6-pins, was 4-pins)
2x 512MB Corsair ValueSelect DDR geheugen
Western Digital 160GB SATA
Creative Soundblaster Audigy 2 ZS
LG DVD-ROM Speler
LG DVD Writer
En hier een paar screens:
CPU-Z

Shot at 2007-08-20
Heb gelezen dat het standaard voltage van mijn CPU 1,45v is terwijl hij nu op 1,38v draait

Shot at 2007-08-20
Deze voltages brachten me ook al in de war....
voordat mijn CPU en GPU vervangen werden voor garantie haalde ik rond de 4800 punten in 3DMARK06, nu nog maar 3600 punten, terwijl de CPU score ongeveer hetzelfde is en de GPU bijna identiek is...
Is mijn voeding kapot en geeft het verkeerde voltages of is het een ander probleem?
p.s. tis een redelijk oude voeding d.w.z. 20-pins op mobo i.p.v. 24-pins (wat mijn mobo nodig heeft) en geen PCI-e stekker (dus videokaart loopt van 6-pin naar 2 molex)
*Edit*
In 3DMARK haal ik een lage score, als ik mijn GPU zonder voeding laat draaien, haal ik dezelfde score. Hierdoor in gedachte dat mijn voeding niet genoeg stroom leverde, heb ik een andere voeding alleen op mijn GPU gezet en mijn originele voeding op de rest van de onderdelen.... weer dezelfde lage score
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 01:07 ]