Toon posts:

De Ned. handleiding van de Sharp LC-52HD1E

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Eerst maar even de vraag:
Wie weet wanneer en waar deze LCD in de winkel staat (verkopers ?)

De handleiding heb ik al in mijn bezit. ;)
Zie op deze Site
http://esupport.sharp.de/...tRec=0&ListLimit=10&Lang=%&TemplateLang=de&ProdLine=11&SortOrder=DESC&OrderBy=Title&SearchString=

Die tactiek wordt wel meer toegepast, bij fotocamera's e.d.
De markt eerst lekker opstoken en dan nu ook nog een EISA-Award winnen, maar
nog nergens te koop zijn. In Italie is hij al getest samen met de Hantarex PD 50 SG TV
en de Samsung PS-50P96FDX en dus de Sharp LC-52HD1E

Het lijkt me zo, dat indien Sharp nog langer wacht, dan hoeft het al niet meer.

• wpverbeek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09-2024

wpverbeek

Wouter Verbeek

"De Sharp LC-46HD1E en LC-52HD1E zijn vanaf september verkrijgbaar in de winkel." staat op de site van hdtv-nieuws: http://www.hdtvnieuws.nl/...2hd1e-lcd-tv-introductie/. Of het nou zo is dat ze bewust even iedereen lekker maken weet ik niet, je ziet het wel vaker dat er in europa, en nederland in het bijzonder producten altijd later uitkomen. Zo is het bijvoorbeeld ook al jaren met consoles.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok CUBISO, dat bericht ken ik ook al een tijdje, maar "eerst zien dan geloven".
Ik heb Sharp nog maar eens een E-mail gestuurd. Ze antwoorden binnen een dag
en met het bekende bijna "automatisch" aangemaakt antwoord kreeg ik van hen retour:

Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw emailbericht. Allereerst willen wij u hartelijk danken voor de interesse die u getoond heeft in onze Sharp producten.
De Sharp LC-46HD1E en de LC-52HD1E worden in september uitgeleverd aan onze dealers. De prijzen van deze LCD TV’s zijn momenteel nog niet bekend.
Voor verdere informatie kunt u het beste contact opnemen met één van onze dealers. De meeste elektronica speciaalzaken verkopen onze LCD televisies, zoals bijvoorbeeld Expert, Scheer & Foppen, BCC, de Block, It’s, EP-winkels en Mediamarkt.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Sharp Electronics Benelux bv

Nu we zullen zien. Afwachten maar dus............

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:55
beter lezen meneer ;p

[ Voor 91% gewijzigd door Lordsauron op 30-08-2007 18:41 ]

• Innemee
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2022
Heeft iemand al een test gelezen of hem zelf aangeschaft?