Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Ik weet dat het bedrijf fring, bezig is met sms via internet (via ICQ) en bellen via internet (VOIP via Skype).. En dat deze bedrijven samen een investering gedaan hebben van 12 miljoen om deze diensten uit te gaan bouwen.. Of smsplanet helemaal zo werkt weet ik niet..
God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...
Als je een HTC phone hebt (de vario onderandere) dan heb je al MSN Messenger Mobile geinstalleerd staan.danplo schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:29:
Zijn er mensen die gebruik maken van deze software ??
Het gaat om de Mobile SMS Messenger op www.smsplanet.org
Is het echt zo dat het versturen van SMS via dit programma gratis is ??
Ik heb een onbeperkt internet verbinding van T-Mobile en als ik het zo leest dan worden de tekst berichten verstuurd via mobile internet klopt dit ??
Als ik dus onbeperkt internet heb voor een vaste prijs dan kan ik dus echt gratis SMSjes versturen naar mensen ??
Ben erg benieuwd wat andere ervan vinden en wil ik gewoon eerst een bevestiging hebben dat het save is voor ik het gebruikt.
Mijn Vario II (HTC TyTN) wel
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Ik heb geen Vario van T-mobile, maar een Nokia N95 telefoon.remy007 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:40:
[...]
Als je een HTC phone hebt (de vario onderandere) dan heb je al MSN Messenger Mobile geinstalleerd staan.
Mijn Vario II (HTC TyTN) wel(Heb ook t-mobile)
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Ik lees net dat smsplanet.org slechts met een paar nokia's werkt en enkele motorola's heb zelf ook een n95, messenger mobile werkt hierop ook.. Heb ook T-mobile Pitremy007 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:40:
[...]
Als je een HTC phone hebt (de vario onderandere) dan heb je al MSN Messenger Mobile geinstalleerd staan.
Mijn Vario II (HTC TyTN) wel(Heb ook t-mobile)
God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...
Klopt het programma werkt goed op de N95The FLow schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:51:
[...]
Ik lees net dat smsplanet.org slechts met een paar nokia's werkt en enkele motorola's heb zelf ook een n95, messenger mobile werkt hierop ook.. Heb ook T-mobile Pit
Alleen als je hun uitleg leest dan moet het versturen/ontvangen van SMS verder gratis zijn, maar ik geloof het niet zo snel, iets wat gratis wordt aangeboden ben ik altijd beetje voorzichtig mee.
Kan nergens kleine lettertjes vinden die het tegendeel bewijzen.
Niemand die er ervaring mee heeft ?
Ik heb het net even geprobeerd, werkt op zich best aardig. Het enige is dat de ontvangende partij ook dezelfde software geinstalleerd moet hebben. Je kunt dus met deze software geen sms sturen naar een telefoon/gebruiker die deze software niet heeft...
Oke dat maakt het al wat minder intressant.roxy707 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:13:
Ik heb het net even geprobeerd, werkt op zich best aardig. Het enige is dat de ontvangende partij ook dezelfde software geinstalleerd moet hebben. Je kunt dus met deze software geen sms sturen naar een telefoon/gebruiker die deze software niet heeft...
Bedankt voor je bevindingen hierover.
Ik neem aan dat die over GPRS werkt? Dan betaal je toch de kosten voor je gprs abbo?
Pagina: 1