nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)
Probeer de video eens af te spelen met een andere player. Zo kan je het codec probleem uitsluiten.
GOM Player
VLC Media Player
GOM Player
VLC Media Player
Yes, but no.
Lijkt me duidelijk dat het niet aan je monitor ligt. Uit je post concludeer ik dat je andere drivers al eens hebt geprobeerd. Daarnaast kan het ook niet aan je videokaart liggen, want daar heb je ook iets anders mee gedaan.
Je zou ffdshow eens kunnen installeren (Speelt eigenlijk alles af) en andere codecs eraf pleuren. Ook VLC is inderdaad een optie, die gebruikt zijn eigen codecs.
Laatste mogelijkheid is volgens mij een of ander conflict met je moederbord ofzo
Je zou ffdshow eens kunnen installeren (Speelt eigenlijk alles af) en andere codecs eraf pleuren. Ook VLC is inderdaad een optie, die gebruikt zijn eigen codecs.
Laatste mogelijkheid is volgens mij een of ander conflict met je moederbord ofzo
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Eenzelfde probleem had ik ook. Mijn videokaart was bezig naar het hiernamaals te gaan. Ik hoop dat het bij jou iets anders is.
oke ik heb GOM player geprobeerd en dat hielp niet.
Het aantal groene strepen werd wel meer; 20 ipv 4 met WMP
wel een goede tip trouwens die GOM player.
Het aantal groene strepen werd wel meer; 20 ipv 4 met WMP
wel een goede tip trouwens die GOM player.
nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)