[Logitech X-540] POD probleem

Pagina: 1
Acties:

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-02 13:34
Hallo Tweakers,

Er zijn inmiddels veel problemen bekend over de Logitech speakersets echter nog niet met de X-540 range. Ik zit met het volgende. 5 maand terug heb ik deze set gekocht er werkte tot alle tevredenheid. Echter sinds afgelopen week krijg ik krakend geluid wat opbouwt qua volume als ik aan de volumeknop draai. Rare is dat dit alleen uit mijn linker voorspeaker komt. Speakers omwisselen mocht het probleem niet oplossen. Ook het aansluiten van een andere audiobron verhelpt het probleem niet. Is dit een geval RMA of heeft iemand nog andere tips?

Groet Mark

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 13:05

Elektronicanet

Leds do it!

Dan is er misschien wat vuil in je potmeter (volumeknop) gekomen, of is deze ingesleten, waardoor 1 van de 2 kanalen geen goed contact meer maakt. Er zijn wel contactreinigers, maar vaak lost dit het probleem maar tijdelijk op. Ik zou inderdaad voor RMA gaan, een rotte potmeter na 5 maanden vind ik niet normaal :)

[ Voor 5% gewijzigd door Elektronicanet op 20-08-2007 22:06 ]

Nederlander in België

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:15
markweb4871 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 18:45:
Speakers omwisselen mocht het probleem niet oplossen.
Hier bedoel je denk ik mee dat dan diezelfde speaker nog kraakt? Misschien is die speaker wel gewoon van binnen kapot gegaan, soort van opgeblazen. Niet te hard gezet onlangs?