Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VB6] grootste waarde bepalen uit een getallenreeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• BjorntobeWild
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Hoi,

Is er een manier om uit een willekeurig aantal getallen, de grootste waarde te bepalen?
Ik heb nl. een aantal labels die gevuld worden met een tekst. De Autosize van de labels staan op True.
Het probleem is nu dat de tekstlengtes van de labels verschillen en dus ook de breedte van de labels. Ik wil graag de breedtes van de labels gelijk hebben, maar dan wel zo dat alle tekst in de labels staat.

Gr.

B.

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Als je nou met een loop door alle labels heen gaat, en kijkt of de nieuwe groter is dan de vorige zo ja, deze opslaat in maxlenght. En vervolgs alle labels lengtes aanpast naar de waarde van max lenght.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Zoals je ik je in een vorige post al zei:
We verwachten hier op GoT van de topicstarter toch wel een minimum aan inzet verwacht, en wordt er dus ook verwacht dat je al iets concreets geprobeerd hebt, ipv gewoon je probleemstelling hier te posten en te wachten tot er iemand met een stukje code afkomt die jouw probleem oplost.
Het is hier geen McDonalds / Afhaalbalie voor code oid.

Als je de breedte van de labels gelijk wilt hebben, zal je zowiezo AutoSize op false moeten zetten. Verder , wat fleppuhstein zegt.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.